Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei, hvordan ordning har dere for 17 mai? Far sa at han forsto at jeg ønsket samvær med vår felles datter på familiekontoret. Det ble ikke skrevet noe ang 17 mai i samværs kontrakten pga dette. Den ble skrevet 6 mnd før vi faktisk gikk fra hverandre og er dårlig detaljert, men jeg ønsker ikke å bråke om den for å lage ny i denne omgang. Nå falle 17 mai på lør hvor far har barnet og mest sannsynlig får jeg ikke sett min egen datter på hennes første 17 mai. Far har fra før en sønn, som har bodd et stykke unna, hvor det har vært en selvfølge at barnet er hos mor. Nå bor vi ikke så langt unna hverandre men i forskjellig bygd.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Sønnen min skal være hos pappan sin første 17 mai nå, trøstert meg med at neste 17 mai er det jeg som har han og at han skjønner mer da enn denne gangen så det blir litt mere gøy å ha han neste gang:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 her faller 17 mai på fars dag. vanligvis har far han fra 15-16 tiden på sine lørdager. men jeg vet ikke hvordan han vil ha det denne dagen. kansje han vil hente tidligere slik at han kan ta han med i toget. aner ikke. men ikke har jeg tenkt til og bry meg om det heller. han kan ha småen om han vil når han vil, den dagen, og om ikke så har jeg han. livet er ikke verre en det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Til mortilgunnar. Måten du skriver siste avsnitt på forundrer meg. har du ikke noe eget ønske om å gutten din? I dette tilfellet bryr jeg meg ikke om hva far ønsker, for i min situasjon går det på at far kun gjør alt for å motarbeide meg. Jeg ønsker et enkelt og åpent forhold til far, men får kun trøbbel. Han har aldri bedt om å ha snuppa utover samvær selv for å besøke sin store families bursdag hvor han alltid tar med sønnen sin. Men i slike situasjoner hvor han vet at jeg får lide, da står han på sine rettigheter.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Enig med anonym over her. Syns nesten svaret var en smule arrogant jeg! For de som blir motarbeidet og har barnefedre som ikke stiller opp noe særlig er ikke livet så enkelt. Det må være lov å irritere seg over at plikter ikke finns i samværsforelders vokabular, men når det kommer til rettigheter så har de egen ordbok for måter å rope ut ordet på. -Anonymine
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 jeg skriver vel litt sånn fordi jeg ikke er så fryktlig beskymret for at han øsnker og ha småen. og om han ønsker så blir jeg glad for at han for en gang skyld vil ha han litt mer en det som er avtallen. også tror jeg det er litt begrensett hvor mye en 18 månder gammel pjokk syns at 17 mai er. så jeg vinner uannsett. har han småen, blir jeg glad for at han vil. har han ikke småen blir jeg glad for at jeg får han selv. jeg forstår godt at folk irriterer seg over at plikter ikke finns i loverket for samværsforeldre ut over birdagsreglene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå