Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Mannen min vil ha det. Han kan få det gratis via jobben. Men jeg nekter. Vil ikke ha. Er jeg snål?
murmelmamma Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 jeg hadde tatt i mot med åpne armer!! vi har vaskehjelp som kommer en gang i uken,..og det er gull verdt!
♥Snulder Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hehe! Ja da synes jeg du er litt snål;=) Jeg hadde fluksens takket ja!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Kjære deg!! Ta nå imot det da! Ja du er snål! Har vaskehjelp selv, må betale for det, men er verdt det. Kommer aldri til å si henne opp. Er bare fordeler og ingen ulemper.
Fire småtroll Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg sa akkurat det samme som deg, synes det var ekkelt at fremmede skulle "snoke" rundt i huset vårt, nei jeg ville ta møkka mi sjæl... Men så en dag tok mannen sakene i egne hender og lot en vaskehjelp ta huset mens jeg var på jobb. Følelsen av å komme hjem til et utluftet rent hus som lukter grønnsåpe er ubeskrivelig deilig! Så nå har vi vaskehjelp ja, hun gjør alle de kjedelige jobbene, som å skrubbe dusjen, vaske under sengen osv. Så svaret mitt er uten tvil ja, jeg ville tatt imot en gratis vaskehjelp med åpne armer :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Tja...med klare restriksjoner på hvilke skap som kunne åpnes (kremt, på soverommet)... :-o
petite fleur Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Ville ikke nølt! Vet om mange ting som er morsommere enn å vaske ja...;-)
mamman til to gutter Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg ville uten tvil sagt ja! I tillegg til at man slipper å vaske, blir man tvunget til å rydde alt i hele huset til de skal komme og det hadde vært en fin, ekstra dytt her i huset:-)
Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 Vi bor på 300 kvadrat. Så er faktisk litt sliten av å ta husvasken selv. Men som noen over her sier..føles litt rart at noen skal komme å vaske etter deg og rote (eh rydde) rundt i tinga dine. Gir meg en dårlig følelse. Selv om det ikke er så mange hemmeligheter her
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 JA. og når jeg begyner og tjene godt skal jeg ha det også. heller 1 time på jobben en 1 time med vasking
Minnie Mom Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Ja, det hadde jeg tatt imot med åpne armer. Har lyst på det når vi evt får oss hus...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Om det var gratis- selvfølgelig... Og det med at noen snoker hjemme hos meg, har ikke så mye interesant de kan snoke i uansett...
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 JA DU ER SNÅL!! neida..men takk ja,gratis hushjelp?????????????? JA TAKK
Sivalur Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 300 kvm og så vil du ikke ha gratis vaskehjelp??? Fy søren.. du har ikke problem med å kjede deg på fritiden hvertfall, du kan vel ikke ha noe fritid?? Vi har 150 kvadrat og det er sjelden rent på alle rommene samtidig der.. skal skaffe oss vaskehjelp til høsten og jeg gleder meg! Mente det samme som deg før, ekkelt at noen skulle inn og snoke. Men nå orker jeg ikke mer. Det er greit nok å rydde alt på plass, vaske klær, tømme oppvaskmaskinen hver dag og slike ting. Men når jeg på en fredag eller lørdag har brukt en eller to timer på å få unna alt rotet, så må jeg i tillegg begynne å støvsuge og vaske gulver og bad, og skal man gjøre alt sammen tar det fort minst 2 timer. Og de timene har jeg veldig lyst til å bruke på noe annet. Ikke at jeg gjør alt, samboeren min gjør også mye, men han er like lite glad i husarbeid som meg. Nei, dette skal spare oss for mye stress tenker jeg, har bare ikke råd akkurat nå men til høsten har vi det.
*Joa* Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 ja, uten tvil. Kan ikke din mann takke ja til tilbudet og så sende henne hit når hun ikke er ønsket hos deg??? Kan jeg spørre hvilken jobb din mann har?? Ble litt sjalu her ja:)
Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. april 2008 Han har 500 ansatte innenfor en service bransje. Og sender nok da bare en av de øst-europeiske damene sine hit.
Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 22. april 2008 Og han er ikke hallik hi hi..kunne se litt sånn ut..
Hanne31 Skrevet 22. april 2008 #23 Skrevet 22. april 2008 Samboern har foreslått det, men har ikke lyst på det jeg heller. Selv om vi har forholdsvis mye hus å rengjøre så foretrekker jeg å gjøre det selv så lenge jeg føler jeg har tid. Mulig jeg ville hatt det dersom vi begge hadde jobbet fulltid i tillegg til at vi har en liten en.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #24 Skrevet 22. april 2008 Visst søren hadde jeg takket ja! Har vaskehjelp nå, men skulle jaggu hatt noen som rydda før hun kommer også Hehe...
hit og dit Skrevet 22. april 2008 #25 Skrevet 22. april 2008 Hushjelp skal eg ha: no og for alltid. Eg ser ingen grunn til å bruke tida mi på husvask når eg er heldig og har råd til å la andre ta det. Må jo støvsuge kvar dag uansett, men å slippe helgevasken det er deilig det. Det gir jo meir tid og overskudd til ungen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå