glad_mama Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er det noen som har litt kjerrinngraad: Hver gang jeg nyser saa faar jeg litt vondt i magen (liksom sammentrekning).. det er litt ubehagelig spesielt naar om vaaren.. og jeg nyser veldig ofte..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 jeg vet ikke...prøv å hold deg for magen når nyset kommer?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Disse "sammentrekningene" får du fordi du strammer musklene i magen. Det samme skjer med meg nå om våren, nyser konstant, og etter jeg ble gravid, så kjenner jeg det enda mer i magen. Tviler på at det er noe som hjelper utenom å prøve å slappe mer av i musklene i magen, men jeg vet at det er veldig vanskelig..
Trulte76 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 har ingen kjerringråd, men når jeg nyser så får jeg vondt pga bekkenløsningsplagene mine..glad jeg ikke har allergi hehe..
Herkules Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg får også vondt, hjelper å bøye meg sammen ev trekke opp et ben, ha ha det hørtes jo dumt ut, men det hjelper å være bøyd i mage området:)
Mamman til Ovedie Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Har det samme jeg.. Når jeg merker nysen kommer bøyer jeg meg bare litt fremover og legger hånda mi der det bruker gjøre vondt.. Og vips.. Alt bra , ingen smerte :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå