Gå til innhold

Finnes det fremdeles noen som har mensen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klissete blod fra inni tissen....ÆSJ...Hvordan orker dere se på det blodet i bleia eller på tampongen hver mnd? Dere er noen griser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er noe gammeldags som vi moderne damer har kvittet oss med. Vi lever tross alt i 2008!

Skrevet

Ikke alle vil proppe kroppen full av hormoner nå,og få kreft når vi er i femtiårene.

Skrevet

HI: bare fordi du har nådd overgansalderen og mistet mensen, betyr ikke det at alle har gjort det:P

Skrevet

Hallo..? Er dette et seriøst spørsmål? Mensen er jo helt naturlig og burde ikke være noe man ønsker bort... Jeg ser på det som om at kroppen renser seg og som et tegn på at alt er som det skal. Dessuten gjør mensen det enklere å beregne hvor lang syklus man har og hvis man planlegger å bli gravid er det jo kjekt å vite sånn ca når man har eggløsning.

Men akkurat nå har jeg ikke hatt mensen siden august/september og storkoser meg med at den har uteblitt :-)

Skrevet

eh hvordan skal man unngå å få mensen da mener du?

Jeg har prøvd å hoppe over med p-piller osv, men det funka ikke for meg da.

Gå gravid hele tiden er heller ikke et triks for å unngå den akkurat.

Så hvordan skal jeg da unngå å være en gris da mener du?

Bli en mann?

Skrevet

å en ting til. P-piller er ikke sikre lengre når man hopper over mensen sånn..vet om flere som har blitt gravide på den måten ;)

Skrevet

joda, de er sikre. men det er uansett noen som blir gravide på pilla.

har hoppet over mensen jevnlig i 10 år uten problem. har kanskje mensen hver 4 mnd for å unngå småblødninger :)

Skrevet

Må bare spise p-piller til hormonene tyter utav deg,HI.Jeg velger la kroppen styre sin egen syklus,om det var meningen at den skulle gjøre.

Har du et problem med mensblod,hvordan skal det gå om du har renselse etter fødsel?

Går utifra at du bare ville starte en idiotisk diskusjon,uten mening.

((gjesp))

Skrevet

hun jeg vet om hoppet over mensen 1 gang..vips ble hun gravid.

Og ei anna ei drev å hoppet av..hun fikk små blødninger innimellom. Hun fortalte legen hun gjorde dette..og han sa at da er de ikke sikre lengre..så nei de er ikke sikre når man hopper over mensen..

Skrevet

Tror nok dette bare er en oppfølging av spørsmålet: Er det fremdeles noen som bruker bind?

Det anonym har skrevet er hentet direkte fra den tråden.

Skrevet

veldig merkelig da at legene går ut og sier at det ikke finnes farer i forbindelse med å hoppe over.

så JO-de er sikre. Venninne dine klarer tydeligvis ikke ta pillene sine i tide.

Skrevet

Syntes innlegget "er det fremdeles folk som bruker bind" var et smule komisk innslag her inne. Og dro den litt ut med et enda dummere innlegg. Bare for å være litt ekstrem og morsom...Helt utrolig at jeg har så sær humor at ingen skjønner at jeg spøkte...Ja, ja...desto mer morro ble det for meg å lese. Og til dere som ble såret av dette innlegge, så mener jeg egentlig at mens og bleier RULER! eH...kanskje ikke akkurat..Men jeg har både mensen og bruker bleier om natta, jeg vaffal:)...Og til dere som tok innlegget for det, det var....DERE HAR DRITBRA HUMOR....eller barnslig...spørs på øyet som ser. HI

Skrevet

HI: det finnes mange som ikke har mensen fordi de propper i seg p-piller uten stans. Så det er faktisk et reelt tema.

Skrevet

Mensen? Er du gal.

Her på BIM har vi jo bare Tante Rød...

Skrevet

Nei, æææsj!

Sånt har jeg sluttet med for lenge siden.

Tissing og bæsjing også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...