Synnøve_Solbakken Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Har noen prøvd den?? Virker jo veldig digg!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg er av de som tror på reklamer. Så når jeg så denne, ifjor- dro jeg rett og kjøpte den. Ehm, ble ikke så fint som på tv'n nei. Prøvde flere ganger, ulik avstand, fulgte bruksanvisningen og fikk tom. andre til å spraye meg (brukte kun på beina) men ble jo like skjoldete hver gang.... Sverger heller til sann body lotion som er tilsatt selvbruning, det ser mer naturlig ut. Spør du meg anbefales den ikke!!
murmelmamma Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 jeg brukte den i fjor og syntes den var genial...MEN...grunnarbeidet måtte være ordentlig....skrubbe og smøre og ordne....og så sprayet min samboer meg...da ble det på en måte riktig avstand..dersom man blir våt på huden er man for nær..og da blir det stygge sjolder...men ja...jeg likte den...den står også klar i skapet til helgen.... da skal jeg bli brun og fin...:-) lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 jepp brukte den også i fjor..og det var penger rett i dass.. satan så stygt det ble.. nei bruk heller body lotion og smør gradvis,blir myyyye finere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå