Maracuya Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg skal spille fløyte i kirka i et bryllup og vet ikke helt hva jeg skal spille. Brudeparet er åpen for det meste. Det blir mye folkemusikk ellers så det kan gjerne være noe annet enn det. Og med orgelakkompagnement. Noen tips?
Mamman til Mari Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Tir n'a noir... Melodien er veldig fin, synes jeg :-)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Salige ånders dans av C. W. Glück var den første jeg kom på. Men det kommer jo litt an på hva du liker å spille også, da...
Maracuya Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Den har jeg spilt før - den kan være fin! Liker å spille litt svisker, men gjerne noe som ikke er så mye brukt. Og helst ikke noe som høres for trist ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå