BergensBerta*gullgutt* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 har eg forstått riktig?? Jeg ble sykemeldt 13 mars. Og da skal jo arbeidsgiver dekke de 16 første dagene. men de var to-tre dager igjen av mars måneden. så i dag sjekket jeg kontoen (22 er jo utbetalingsdagen sant) og da hadde eg fått inn et lite beløp (1500 ca) Spørsmålet mitt er da, er dette de pengene for de siste dagene i mars og når får jeg penger for april da, hvis dette bare var mars utbetalingen?? begynte lure litt ....
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Det er nok pengene for mars ja, NAV har en utbetaling den 30. og, kanskje du da får resten? Altså april pengene!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 oki så utbetalings dagene er 22 og 30? jeg fant ikke der det stod på nav.no
Nanna:-D Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Nav har den 25. som utbetalingsdato denne mnd. Datoene: http://www.nav.no/1073750232.cms
Mia og gullgutten! Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Hvis du er blitt sykemeldt pga sv.skap, så er det ikke noe arbeidgiverperriode. Da skal NAV betale fra dag 1.
Januarbaby2014 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Forskuddsbetaler jobben lønna til vanlig? Da har du vel allerede fått lønn for hele mars den 22 mars. (Hvis det er da jobben pleier å betale ut lønna). 22 april fikk du nok resten av sykepengene som arbeidsgiver skal betale. Den 25. april vil du få lønn for resten av april i fra nav.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2008 Jobben min forskuddsbetaler ikke sykelønnen. Og de pengene jeg fikk i dag 22april var fra nav trygd,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå