Gå til innhold

Dere med peiling på sykepenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

har eg forstått riktig??

 

Jeg ble sykemeldt 13 mars.

Og da skal jo arbeidsgiver dekke de 16 første dagene.

men de var to-tre dager igjen av mars måneden.

så i dag sjekket jeg kontoen (22 er jo utbetalingsdagen sant)

og da hadde eg fått inn et lite beløp (1500 ca)

 

Spørsmålet mitt er da, er dette de pengene for de siste dagene i mars og når får jeg penger for april da, hvis dette bare var mars utbetalingen??

 

begynte lure litt ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte dytte

Skrevet

Det er nok pengene for mars ja, NAV har en utbetaling den 30. og, kanskje du da får resten? Altså april pengene! :)

Skrevet

oki så utbetalings dagene er 22 og 30? jeg fant ikke der det stod på nav.no

Skrevet

Hvis du er blitt sykemeldt pga sv.skap, så er det ikke noe arbeidgiverperriode. Da skal NAV betale fra dag 1.

Skrevet

Forskuddsbetaler jobben lønna til vanlig? Da har du vel allerede fått lønn for hele mars den 22 mars. (Hvis det er da jobben pleier å betale ut lønna). 22 april fikk du nok resten av sykepengene som arbeidsgiver skal betale. Den 25. april vil du få lønn for resten av april i fra nav. :)

 

Skrevet

Jobben min forskuddsbetaler ikke sykelønnen. Og de pengene jeg fikk i dag 22april var fra nav trygd,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...