arithriel Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 hun er slem og ondskapsfull og er på vei til å ødelegge bryllupsdagen min. hun er manipulerende og egoistisk. Min mor og far snakker ikke sammen og hun takler ikke det faktum at de har en historie bak seg. Og nå lager hun kvalm av dette fordi de begge skal i bryllupet. Nå ødelegger hun sitt forhold til meg, min kommende mann, broren min og ikke minst til sitt barnebarn....Herregud - hva gjør man med sånne mennesker? Jeg er så trist og lei meg, sint og frustrert. bare lyst å gråte.
Dotten Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Huff da Så lenge du ikke kan snakke til henne tydeligvis, så sett deg ned å skriv et langt brev hvor du får med alt! Så kan du bestemme deg om det å få "tømt" seg på den måten er nok eller om du faktisk vil sende brevet. Ev. kan du hilse henne å si at om hun ikke klarer å oppføre seg som et voksent menneske, kan hun la være å komme. Da slipper dere noe ekstra styr på dagen DIN (deres) Lykke til!
arithriel Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har forsøkt å snakke med henne. men i dag så ble det rett og slett for mye for meg. bryllupet er 4 dager unna. Hun virker på meg nesten litt borderline. Jeg tror faktisk at hun er psykisk syk. Jeg kunne satt meg ned og sendt en mail, men dette har foregått i et år og nå er begeret fullt. Dette var liksom dråpen. huff, så trist jeg er....Vi vurderer å si at hun ikke er velkommen!!
Dotten Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Gjør det, og se om hun endelig kan få en liten "oppvåkning". Dere trenger jo ikke akkurat å stenge henne ute, men blir hun vrang i bryllupet, så ha aliert deg med noen som kan be henne gå..... Slik at du slipper å gjøre det, og få ødelagt dagen helt! Huff og huff! Dumme mamman din!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Tja, jeg hadde trukket invitasjonen til bryllupet. Jeg gjorde det samme med min far. Nå hater ikke jeg ham, men han var da perioderanker og som jeg sa til ham, DET var den siste dagen i mitt liv jeg ville sitte å telle hvor mange pils han drakk, ville slippe å bekymre meg for om han ble fulle eller ikke. Dette er din/deres dag og, som du ser, hadde jeg ikke nølt om å sette hardt mot hardt. Oppfør deg fra og med NÅ eller så er du ikke velkommen.
alvefrøken Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Noen bare er sånn, min mor også. Har ikke hatt kontakt med henne på onlag ti år. Hun nektet forresten å komme min søsters bryllupp, og det var jo bare bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå