Gå til innhold

Dere som har emmaljunga edge duo i farven JAVA, se hit !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har netopp bestilt denne vognen i farven java, men begynner å småangre litt....det er kun 2 av vognene som er helt hvite foran på bagen...tenker at dette muligens blir raskt skittent ol....:/

Ville egentlig ha den i elk, men den er jo ute av prod og utsolgt overalt :(

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke akkurat denne, men har en lysbeige emmaljunga duo vogn og det har aldri vært noe problem med møkk :)

Jeg har bare hatt med våtservietter når vi har vært på lekeplassen, når hun har fått is i vogna osv og tørket over med en gang det har blitt mye søl og klin.

Møkk synes like godt på mørke vogner og det er like stygt med skitten vogn samme hva slags farge den er :)

Skrevet

ok, har vurdert å endre bestillingen til den som heter jungle, er litt moro med lys vogn , har vært så mange mørke de siste årene...er bare litt bekymret med tanke på inn og ut av bil osv, svarte striper.... :/

Skrevet

Jeg har som sagt ikke hatt noe problemer hertfall :) har hatt den i 2 år og den ser fortsatt helt ny ut.

Har en grå/rosa bugaboo også og skitten synes bedre på den synes jeg. Emmaljungaen er i tillegg veldig lett å vaske av, bare å tørke av med en våt klut :)

Skal kjøpe nytt trekk til buggisen når babyen i magen kommer og da blir det beige/brun kombinasjon.

Skrevet

når vi va å kjøpte sa ho som jobbe der at va ingen problem å holde dem rein... ho hadde til å me fått bort maling fra vogna...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...