FrøkenKnallkul Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg og mannen min satt å så på God Kveld Norge tror jeg det var, da det kom et innlag med hun Linni Meister (vet ikke helt om det skrives sånn...?). Vi begynte å diskutere om en person virkelig kan være sånn, og kom vel frem til at hun må spille dummere enn hun egentlig er (hvis hun egentlig er dum da . Hva tror dere? Jeg klarer liksom ikke helt å tro at et voksent menneske kan være så blåst, uten å ha en eller annen diagnose... Ble litt inspirert av silikondebatten lenger ned på siden
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 har ikke sett så mye av henne at jeg kan gjøre meg opp en mening om hun er dum eller ikke,men hun der lene alexandra?? der kan vi snakke.
FrøkenKnallkul Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Etter det jeg har sett av begge de to, så er faktisk Linni Meister hakket verre... Jeg velger å tro at det er en del av gamet å spille dum og deilig
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hun heter forresten enkli Linn Iren, merkelig at hun gir seg ut for å hete Linni når hun ikke gjør det..... For å si det sann, tror ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen (kansje hun ikke er i skuffen engang) men det er nå min mening da. Og det er ikke bare fordi hun har silikonpupper for noen kan vel ha hjerne selv om de har det.
Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg har store problemer med at noen kan leve ut dumhet som et konsept når man egentlig er glup. Den kjøper ikke jeg. Sex selger..men dumhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå