☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 kan man spise knekkebrød med fårepølse til både frokost lunsj og kvelds da?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hehehe.. Jeg mener at man kan spise alt.., men alt med måte..;o Poenget er ikke hva man spiser eller hvor mye.. Greia er at man iløpet av en dag om man slanker seg faktisk skal forbrenne mere kcal en man putter inn i kroppen,,. Så med andre ord har jeg null peiling på om du kan spise det eller ei når du slanker deg.. =)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 hmm ok.....aner ikke hvor mye kcal jeg brenner eller spiser.. huff..orker ikke den kcal tellinga..=s
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg syns det hørtes ut som knekkebød med fårepølse 3 ganger daglig var veeldig ensformig, lite variert næring og kjedelig. Om du skal slanke deg bør vel den næringa du tar til deg være næringsrik og variert? Det syns jeg.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 joda men det er jo så godt =) haha =) er bare derfor =) blitt helt hekta =)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg er på slankeren:) Knekkebrød er flott, men fårepølse inneholder myyyye fett. Jeg teller kalorier og har gått ned 9kg.....bare 9kg igjen nå
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 He he, men legg til masse tomater, paprika, spinat, spirer osv på toppen av knekkebrødet da! I det minste!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Behøver jo ikke telle kcal så nøye.. Men hvis du vet at du den dagen f.eks har jogget i 45 min eller gått fort i en time så har du brent ca 500kcal.. ( forskjellig fra person til person) Dvs at du har brent bort en potetgullpose eller de knekkebrødene med pålegg om du vil.. Spiser man normalt men sunnere og er i generelt mer aktivitet en før man startet slankingen så skal man jo gå ned i vekt.. =)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2008 haha ja det er greit =) for din skyld
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 ja for jeg MÅ ned i vekt..er ikke syk eller noe sånt,men for min egen del.. og om det er telle kcal så får jeg gjøre det da...=) men hvordan gjør man det ?? lese av på pakken/flaska etc og legge sammen ??
Gjest Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Jeg er med i vektklubben.no De teller kaloriene for meg - og forteller meg også hvor mye jeg kan spise. Genialt!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2008 ja menkoster ikke det 300 kr i mnd eller noe sånt..har ikke råd til det =(
Fire småtroll Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Meld deg inn på vektklubben.no (gratis på sidene til Grete Rhode), der legger du inn alt du spiser og den regner for deg, ganske genialt ;-)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Jo, det koster.....Men har spart inn de pengene på riktig mat jeg da. Du bør først finne ut hvor mange kcal du trenger for å gå ned i vekt. Deretter er det å veie all mat. Lettere enn det høres ut som.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. april 2008 hvor finner jeg der hvor jeg regner ut da? har meldt meg inn nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå