Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei. Er det noen av dere som har opplevd å ha en festeblødning rundt ikm? Jeg har ikm i morgen, og hadde el for ca 1 1/2 uke siden.. Men i dag så begynte jeg å blø litt... Kan selvfølgelig være at mensen kommer, men jeg var så sikker på at det hadde klaffet denne måneden, så lurer på om kanskje noen av dere har opplevd dette?!
*min lille sin!* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 jess , jeg hadde festeblødning eller noe lignede dagen før IKM , nå er jeg 21 uker på vei med et friskt barn i magn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå