Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Er det noen av dere som har opplevd å ha en festeblødning rundt ikm?

 

Jeg har ikm i morgen, og hadde el for ca 1 1/2 uke siden.. Men i dag så begynte jeg å blø litt... Kan selvfølgelig være at mensen kommer, men jeg var så sikker på at det hadde klaffet denne måneden, så lurer på om kanskje noen av dere har opplevd dette?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde festeblødning dagen før IKM og det kjentes HELT ut som mensen skulle komme, og jeg var sååå skuffa etter å ha fått positiv test..men det varte en dag, bare litt spotting ved toalettbesøk. Er 8+4 i dag, så det var nok ikke mensen gitt:-)

 

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...