Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Har ikke brukt ull på mine barn.Hvordan vaske ull?skal sette på en vaskemaskin med bare noen få bodyer??hmm
@nemone Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg vasker på ullprogram med Milo. Bruker nesten bare ull jeg - både på toåringen og babyen. Har masse forskjellige merker, men er suverent best fornøyd med Janus. Janus er midt på treet dyre - det er ofte tilbud på både Bogerud, Obs og i sportsbutikker så jeg passer på da. Janusulla kan også for det meste tørketromles på skåneprogram.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Er ulla på spar kjøp god??? Er ulla som er dyr bedre?? skolle tru ull var ull:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ingen expert jeg da men har ull fra janus, og veldig fornøyd med det. Har også bodyer både fra hm og spar kjøp (tom og trine) men liker janus sitt bedre. Jeg har vasket det sammen med sokker og annet i ull, men langt fra full maskin... Nå skal det legges til at jeg har pakket bort ullen for sommeren, ble for varmt. Selv om jeg vet at det kan brukes nå også så er jeg ikke noe ull menneske selv, holder på å renne bort om jeg hadde gått med det nå...
maria isabell Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 bruker bare ull. sparkjøp,de er veldig gode...ull strømper,sokker og boddyer,ull lue og gensere...ull er best:) vasker andre plagg som skal på 30 grader sammen med ullplaggene..da kan du fylle opp,bruker også ull selv...vi har ofte mangen fulle ullvasker...ull kan være veldig pent med blonder og mønster...
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 bruker bare janus her og den er kjempe gode synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 vi har janus og tom og trine. veldig fornøyd med dei. eg pleier å vaske det for hand.. vaskemaskinen er ikke helt til å stole på. men hadde nok vasket for hand uansett. har ikke så mye så går fort å vaske det for hand. bruker da milo. men må ikke la de ligge i vann..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 ull-tøyet fra HM tror jeg man kan vaske på 40 om du ikke gidder vaske separat
Ruth B G Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Jeg er veldig fornoeyd med Joha. Tar det i egen maskin med ullvaskemiddel, men jeg bruker saapass mye ull at jeg vasker en del om gangen.
86frøken & lille krapyl Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Du bør unngå de som er veldig tynne, tror det var noen med mønster på fra joha. Ellers er det stort sett bra det meste. Selv er jeg veldig fornøyd med den fra cubus. Ser nesten ikke ut som ull en gang! Ull må vaskes på ullprogram, opptil 40 grader går bra. Du kan vaske andre ømfintlige klær sammen med ulla. Bare pass på å ikke ha oppi tøymykner. Den inneholder enzymer som spiser hull i ullklærne...
lille me og mine Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Nøstebarn sine er utrolige gode, god passform. Koster litt, men har de utrolig lenge. jenta mi har brukt samme bodyen nå i 4mnd! er tøyelig, men ikke på den utslitte måten eller liker jeg veldig godt peanut eller hva den heter som de selger på cubus. ikke dyr. janus er også en slager på ullklær, men er litt for vide i fasongen til jenta mi. bruker mye andre klær enn body i janus...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Jeg liker ikke ulla fra nøstebarn, syntes det er litt oppskrytt og altfor dyrt. Og bodyene er så sykt utringet, så det ser nesten ut som om den sklir av babyen. Liker heller ikke ull-bodyene fra sparkjøp, de er litt lite tøyelige i lengden. Jeg liker Janus og Peanuts. Ulla er litt tynnere og tøyelig i alle retninger, og fasongene og fargene er fine:) Rimelige og ok priser. Jeg vasker ulla for hånd. Jenta mi har veldig sjelden "uhell". så hun kan bruke samme body i 3-4 dager, så det er ikke no stress. Bruker en olje/såpe fra weleda som tar godt vare på tøyet, og huden til gullsnuppa mi:)
Monica&Emma Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Ull fra sparkjøp er helt OK. Bodyene er fine og tynne (det finnes mange varianter da...) og helt ned i str. 60 :=) Jenta mi bruker sånne! Og strømpebukser derfra også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå