Gå til innhold

Nå selges huset der Overhalladrapene skjedde....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde vært jevnet med jorden etter min mening, hadde ikke turt og flyttet dit.

Skrevet

200 000???? Herregud, det hadde vi hatt råd til uten lån... huff...

ja, håper de får solgt...

Skrevet

Det er generelt vanskelig aa faa solgt hus i omraadet der, saa det spoers :( Stakkars datteren hennes da, hun burde faa litt arv om ikke annet. Haaper noen kjoeper.

Skrevet

Man må nok totalrenovere huset ser det ut som. Så beregn 500.000 ekstra før det er beboelig der!

Skrevet

Jeg trodde den lokale banken skulle kjøpe huset,- og så fjerne det. Merkelig at det ligger ute for salg nå.

Skrevet

tror jeg hadde hatt betenkelig heter med å flytte inn i det huset, men mannen i huset hadde kjøpt det på flekken han sier han!!=/

Skrevet

Jeg hadde ALDRI kunnet bo i et hus der noe sånt har skjedd. ALDRI!!!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg er derfra og i slekt med berørte i saken, og det gjør meg KVALM at de legger ut huset på det åpne markedet på dette viset. Faen altså....her burde banken og kommunen gå sammen og slette evt gjenstående gjeld og jevne huset med jorda. Etter alt det onde som har skjedd i det huset fatter jeg ikke at noen engang kan vurdere å bo der.

Skrevet

I nabohuset vårt bodde det en familie hvor mannen drepte kona og begge barna:( Det skjedde ikke i huset, men i hytta dems...Alikevel, planene var vel lagt den dagen han dro ut til hytta med hagle i bilen:/ Huffameg=( Bor andre mennesker der nå, og vi tørr ikke si hvem som bodde der før...

Skrevet

Burde vært jevnet med jorda. Og plantet masse fine busker og trær og blomster.

Til minne om 4 mennesker som mange helt sikkert var veldig glade i.

Skrevet

emm.. va var det som skjedde der nå igjen?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Fy faen!!!!!

Skrevet

Det var hun som var gravid med tvillinger som ble drept, sammen med ei lita jente som var der på besøk.

Grusomt trist.

Skrevet

Nå fikk jeg vondt av å tenke på det som skjedde. Jeg er ikke overtroisk, og tror heller ikke på et liv etter døden, men aldri i verden om jeg kunne bodd ett sted der noe så grusomt skjedde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...