Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Meg og sambo har kjøpt nytt hus!!Helt nytt:) Og det er innflytningsklart i slutten av mai:)Passer så perfekt siden jeg har termin 8.juli! Bor i et kjempegammalt hus nå, og har grudd meg til å begynne å pusse opp her...men det slipper jeg jo nå Huset er nøkkelferdig. så ingen maling eller noen ting:) GLEDER MEG!!!
Maya og Mini Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS! Å så digg med helt nytt! Da er det jo bare litt bæring og organisering og pakking før lillemann kommer da, jo! Kos dere masse!! Klem
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Å, så heldig du er!! Gratulerer!
Supermamm Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Oi, så deilig! Gratulerer så mye med nytt hus: )
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Så greit da :-D Gratulerer... Vi går og lurer på og kjøpe leiligheten til en kompis av sambo som skal flytte den er helt nyoppusset med nytt bad og nytt kjøkken og ikke minst 3 soverom og de skal flytte derfra i mai så vi venter igrun bare på at den skal bli lagt ut for salg.. Må være så godt og slippe og tenke på oppussing o.l spes når man går gravid :-)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Takk alle sammen! Ja e helt herlig:) Er liksom bare å flytte inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå