jentebanden Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Skjønner at det kommer litt ann på, men gjorde dere det? Er det alle eller ingen? Med følge? Ekkelt når vi ikkke har tenkt å invitere de, men de sier de vil komme...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Man inviterer jo ingen bare fordi de maser seg til det. Si at du inviterer bare nærmeste familie. Det er iallefall langt fra vanlig å invitere kollegaer.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hadde ingen fra jobben i bryllupet. Var mange som hadde lyst til å komme, men de fikk komme på sermonien. Skulle vi hatt noen fra jobben hadde antallet gjester doblet seg.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 mannen her ville gjerne invitere sine fordi de er en liten gjeng på jobben og han syns det hadde vært koselig at de kom så vi inviterer de med følge men bare til kaffe da...
Sivalur Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Sier at de vil komme?? Det er jo rimelig frekt da!! Neste gang noen sier det så hadde jeg vært kjapt ute med å si 'Vi skal faktisk bare ha nærmeste familie, beklager'. Vel ikke at du skulle trenge å beklage deg akkurat, men går jo an å slenge på. Nei noe så frekt! Det koster jo som regel temmelig mye per gjest i et bryllup, og det kan jo tenkes at dere har stor familie og mange venner dere vil be.
jentebanden Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 På jobben til mannen er de liksom kompiser, selv om de ikke omgås veldig mye på fritiden. Jeg skjønner godt at de syns de bør komme, men da blir det liksom alle eller ingen, og det blir plutselig veldig mange...
Sivalur Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde sagt ingen. Dere er slettes ikke forpliktet til å be dem!!
FrøkenKnallkul Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Jeg kommer til å inviterer de av kollegaene som jeg omgås med også privat, dersom det skulle bli giftemål her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå