Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 - kaffi - dusj - gre håret før du viser deg for folk - leike med barnet/barna - rydde - vaske - lage middag som ikkje er pose - lese avisa - sminke deg - re senga - gå tur - trene
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Skjønte ikke helt hva du mente jeg nå.. hva jeg hadde prioritert hvis atte???
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 hehe, litt av en liste jeg pleier å prioritere slik at barna har det bra og er sysselsatt før jeg ordner meg selv om morgenen (dusjer om jeg rekker det eller grer håret osv) rydder når jeg har tid, er ikke krise om det er noen dager senga ikke blir redd lager som regel alltid ordentlig middag og om jeg får tid så går jeg tur eller trener når det passer sånn
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Dusj! Deretter kommer leke med barna, men selvsagt kommer stell og mat til dem før meg.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Kva er viktigast for deg. Kan du for eksempel gå ut av huset med bustete hår, men ikkje uten å drikke kaffi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå