Gå til innhold

foreldre være med barna i bursdagselskaper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa er bedt i bursadger til jentene i barnehagen nå framover men sier hun ikke vil gå om jeg ikke er med. Hun er 4 år og ikke vant med å være med andre hjem eller sånn. hun sier hun er så sjenert og ikke vil gå i tilfelle hun må på do eller sånn. er det normalt å være med barna i bursdagselskaper? jeg vil gjerne være med slik at snuppa får gått i bursdagene, kan jo hende jeg kan snakke med henne når vi kommer dit og at hun føler seg ok med at jeg går etter en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du kjenner foreldrene til bursdagsbarnet burde det være ok.

Men det er ikke vanlig at så store jeneter har følge nei.

Skrevet

Ja det er helt normalt. Jeg har vært med jentene våre frem til de er 4-5 år. Men det er jo alltid noen som VIL at foreldrene skal gå også :-) Begge deler er vel like normalt.

Skrevet

Vel, min snuppe har vært i bursdagsselskap alene siden hun var 3 år.

Skrevet

Sønnen min er 4 år, og i bursdagsselskapene er det noen foreldre som er med, og noen som ikke er det. Det kommer ann på om ungen synes det er greit å være alene..

Vi pleier å skrive i innbydelsen at det blir severt en kopp kaffe hvis mor eller far vil være med.

Skrevet

Jeg har vært i bursdagen med jenta mi og det har de fleste andre foreldre også. Det er først nå de siste gangene at jeg kan reise, føler seg tryggere nå da det er bare kjent fjes fra barnehagen. Men det er faktisk mange foreldre som blir.

Skrevet

Jeg fulgte min 4 åringen jeg da han var invitert i selksap sist, gangen før det også. Alle de andre foreldrene var der også.

Skrevet

jeg kjenner ikke foreldrene til barna som har bursdag men siden snuppa er invitert og hun ikke vil gå alene så vil jeg gjerne være der med henne så lenge hun vil. godt det er vanlig at flere må det med 4 åringene sine da :)

Skrevet

I ein fireårsdag er min erfaring at dei fleste kjem uten foreldre, men det er nokså vanlig at eit til to av barna vil at foreldrene skal vere der, i alle fall i begynnelsen

Skrevet

Hvis du er usikker kan du spørre familien hun er invitert til om det er ok at du blir med til datteren din er trygg. Ofte er de litt usikre/sjenerte de første minuttene for så å livne opp. Det er ikke bra å være med ungene sine hele tiden heller, men du vet selv best hvor store utfordringer datteren din takler.

Skrevet

Jeg har vært med min eldste sønn på bursdag da han var mindre. Han turte ikke gå alene. Jeg var der ca en halv time, da sa han at det var ok at jeg dro. Ofte lager jo foreldrene til bursdagsbarnet kaffe til foreldre som er med, det har iallfall alltig jeg gjort. På 5 årsdagen var det to foreldre her, på 6 årsdagen var det ingen.

Skrevet

Min datter var den første i bhg som hadde selskap uten foreldre og det var mange nervøse mammaer og pappaer som leverte.

Det gikk jo over all forventing den dagen=)

Men om noen av foreldrene hadde blitt, så hadde det vært greit for meg, siden barnet deres hadde vært engstelig uten dem.

Du får snakke litt med dem som holder selskapet, så er de obs på at du blir så lenge datteren din trenger deg. Går sikkert helt fint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...