Gå til innhold

nå har jeg vært flink:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg vaska bilen min, støvsugd den, og pussa vinduer, og heng opp 2 maskiner med klær, så nå syntes jeg at jeg fortjener en pause i solen før jeg skal hente junior i bhg...

ville egentlig polere den også, men fikk ikke lov av sambo:(

mulig det er fordi jeg sliter med vonde kynnere og vondt i ryggen, og det MERKER jeg nå... han driver og går over bilen sin før den skal på EU, så han skulle polere for meg en annen dag:) men jeg har fått på sommerdekka da, wee, deilig og få igjen de kule felga mine:)

nei, nå hørtes jeg ut som den råneren, er ikke det as, bare litt bil dilla, "konebil" sambo kjører familiebilen, hihi!

måtte bare skryte litt av meg selv, hehe... noen andre som har vært flinke idag? hehe, så kan jeg gi litt ros å:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært bra effektiv du da ja :-D

Jeg har sånne små økter med rydding innimellom alt bimminga :-P

Fått rydda og støvsugd litt på stua og har og rydde av kjøkkenbordet (ligger en haug med div papirer der) og rydda kjøkkenet (ut og inn av oppvaskemaskina) og sette på og henge opp klær, vasking er sambo sin jobb nå :-P

Burde ha rydda rommet til Amalie også meeeen det kommer til og se like j... ut etterpå når hun kommer fra bhg uansett så hun og sambo kan få lov og rydde det sammen i kveld mens jeg er på BIM treff :-P

Skrevet

hehe, da har du vært kjempe flink idag Randi86*Amalie*27.01.06 +spire, så kos deg på bimtreff du, så kan gubben vaske og rydde rommet, hehe:)

Skrevet

Da var jeg ferdig med alt utenom og henge opp maskina med ferdig vaska klær *står i stampen klar til og bæres ut*

Meeen måtte ha en bimme pause igjen :-P

Ja-aa vi skal på kina resturant og ha treff i dag så da blir det og kose seg med kinamat :-D

Eneste som gjenstår og få gjort her nå er og vaske over gulv og det skal sambo få gjøre når jeg er ute i kveld :-P

Og siden Amalie har vaskedilla så hjelper hun sikkert til *hadde hun fått lov hadde hun tatt helt over men da hadde det blitt mere dammer på gulvene en vaska* :-P

Skrevet

åå, det hørtes godt ut(kinamat) hehe.. blir pannekaker her i dag, hehe. har henta guttungen nå, så jeg får vel henge opp litt mer klær, og sette på en ny maskin jeg, hehe... *vi er flinke altså:P*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...