Gå til innhold

Tips til dere som er lutlei telfonselgere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv reservert oss, men det hender de ringer, feks fra organisasjoner. Jeg pleier da å begynne å synge med KRAFTIG sur operastemme...feks: Jag hater at dere riiiiiiiinger meeeeeeeeg, jeg nekter å kjøøøøøpe noooooooo....trallallalalla :-DDD

De sletter meg garantert fra lista da, det går i hvertfall lengre og lengre mellom hver telefon jeg får :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahhahahahhaa jeg ler meg ihhjeeeeeeeeeeeeel..

hadde jeg turt hadde jeg gjort det..

Skrevet

haha..sitter å vurderer om jeg skal gjøre det neste gang =)

haha =)

Skrevet

Eller gjør som kompisen min: Stønn! hehe.. :P Funker bra det..

Skrevet

Hehe, bra tips.. funker det mot sånne meningsmålinger/undersøkelser også? Vi har reservert oss, men disse meningsmålingsfolka ringer jo i ett sett.. og når det så blir snakk om hvilke reklamer vi har lagt merke til på tv osv, da skjønner jeg jo at de gjør undersøkelser for å lage enda mer reklame og det vil ikke jeg bidra med!! ;) Hvis det er for å kartlegge vaner i samfunnet eller noe slikt, noe som er nyttig (kanskje?) men ikke skal brukes i reklamesammenheng så er det på en måte greit.

Skrevet

Jeg synger til dem også jeg, de slenger fort på ;-)

Skrevet

FAEN!!

nå ringte det faen meg selger her og jeg feiga ut...satan..

skulle sette på vente musikk og tok på voice,men da la de på..hahahha

Skrevet

Er det ikke bare å si nei takk og legge på om de ikke gir seg? Du blir ikke "garantert" sletta fra lista fordi du synger opera når de ringer, muligens ringer de heller oftere for å jævles eller underholde seg selv når dagen går litt trått. Og ja, jævles er i høyeste grad et verb. Så det så.

Skrevet

Det eneste som får deg bort fra lista er å si nei. Kunden må ha sagt nei før man kan krysse av for dette. Hvis ikke legges du tilbake i bunken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...