Gå til innhold

noen som fortsatt er kvalme i 2 trimester?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 22+5 og er fortsatt kvalm til tross for afipran,di hjelper bare slik at jeg spyr minimalt:P...begynner å bli lei kvalmen og lurer på om det er andre der ute som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke kvalm før andre trimester, og den sitter enda :-P

Skrevet

Sniker fra 3-tri.. der jeg sitter kvalm, og har vært det siden uke 12... blærk...

Skrevet

Jeg var skikkelig kvalm i tre uker første tri, men så ga det seg plutselig. Nå har det kommet litt tilbake (er 14-15 uker), men så lite at det ikke plager meg så lenge jeg spiser jevnt. Merkelig nok spydde jeg aldri i første tri - men jeg spydde som bare det i forrige uke, etter at samboeren min kysset meg på munnen mens vi spiste middag... tabbe! Stakkars mann, han så ganske betuttet ut over den heller dårlige responsen på hans tilnærmelser. LOL

Skrevet

sniktur inne fra 3.trimester.... Jeg var veldig kvalm frem til uke 26 ca jeg , så begynte det å gi seg litt.... :-)

Skrevet

Jeg må spise regelmessig,ellers blir jeg drit kvalm.

Men spiser jeg jevn og trutt så går det greit.

Skrevet

Jeg har vært kvalm fra første stund og er nå 20 uker, så du er ikke alene... Spyr minimalt, men kvalmen er der så og si hele dagen...

Skrevet

Jeg er også konstant kvalm. I dag orket jeg ikke å gå på jobb etter å ha spydd hele gårsdagen. Er i min 14. uke.

Lurer på om dere andre jobber fullt? Jeg sliter veldig med kvalmen og vurderer delvis sykmelding. Hva har dere gjort? Klarer dere å jobbe som vanlig???

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei og blir fortsatt kvalm og får brekninger når jeg er sliten eller stressa....

Skrevet

jeg har gått i aktiv sykemld i 2 mnd nå,men fungerer egentlig ikke.....vurderer full sykemld igjen...hvordan er det med dere andre?

Skrevet

Jeg er fortsatt kvalm, VELDIG kvalm, og det døgnet rundt nonstop.

Hadde det slik, hele svangerskapet, med min forrige også. Da kunne jeg telle på fingra mine hvor mange kvalmfrie dager jeg hadde...

Slitsomt...

Skrevet

Uff, så slitsomt å være kvalm hele tida! Jeg var kvitt kvalmen en to ukers tid, men så kom den plutselig tilbake verre enn noen gang. Skjønner ikke hva grunnen til det var...

Skrevet

Nå ble jeg nesten litt glad. Jeg var ganske kvalm (trodde jeg..) mellom uke 8-10 ca, så ga det seg og det var jeg meget fornøyd med..

-Men dengang ei! Siste 4-5 dagene har jeg vært kvalmere enn noensinne! Trodde det var litt unormalt å bli kvalm igjen i 2 tri (er 13+2 idag), så det var nesten litt godt å se at vi er flere..(selv om jeg skulle ønske dere slapp alle sammen!!)

Jeg har vært i generelt dårlig form noen uker, og sliter i tillegg med migrene, så jeg har vært 100% sykmeldt i nesten 3 uker.

Begynte 50% igjen uka her, men det resulterer i at jeg er ordentlig dårlig hele resten av dagen, så jeg må vurdere full sykemelding igjen hvis det ikke gir seg iløpet av uken her. Forferdelig kjedelig, men lite å få gjort noe med...

God bedring alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...