Termin221008 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg er gravid for annen gang, og har aldri hatt noen form for allergi før. I både dette svangerskapet og i det forrige merker jeg at jeg blir ekstremt snufsete og nyser hele tiden nå som det er vår. Har hørt noen si at man kan få allergiske reaksjoner når man er gravid selv om man ikke har det ellers - noen som vet noe om det?
temine Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Innbiller meg det. Jeg blir mye bedre jeg da, så skulle tro man kunne bli værre og. Mye som skjer med slimhinner under en graviditet. Håper ikke det blir for ille hos deg da!!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ja det kan det jeg fikk atopisk eksem når jeg gikk med frøkna, og sliter med det fortsatt! Håper på at denne graviditeten kanskje tar det bort igjen hehe..
Termin221008 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Ja, det var de slimhinnene, da... De er kilde til mange nye "lidelser"... Takk for svar, begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå