Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Som : Du er bare 17 år så du vet ikke bedre Du skulle ikke hatt barn . Du er en dårlig mor /far. Osv. Hvorfor er det greit og si det her inne?
Vipsenmamma Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Fordi de ikke oppfører seg så teit som mange herinne?
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Lurer du helt ærlig talt på hvorfor folk snakker mer rett fra levra når de er anonyme på nettet enn når de har en samtale i det virkelige liv...?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg sier ikke slikt her heller. Men jeg har et meget skarpt våpen, nemlig ironi. Og en rapp kjeft. Og begge deler bruker jeg både her og in real life.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Ja,syns det er like frekt og gjøre det her inne som i det virkelige liv.
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Ja vel, deg om det. Forskjellen er at her inne stikker folk hodet fram med bastante meninger og da må de tåle å få svar.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Jeg svarer nok ca det samme in real life ja.. Kan godt ha en kraftig diskusjon med både venner og familie som her inne... Det er normalt og ha forskjellige meninger rundt ting.. Verden ville blitt en kjedelig plass om alle tenkte likt.. =)
FrøkenKnallkul Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg pakker nok budskapet litt bedre inn i det virkelige liv, men får likevel frem hva jeg egentlig mener. Uten å være frekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå