Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 skrev dette i full fart .. er litt kaotisk tror jeg men det hjalp litt.. Jeg er tom.. kald innvendig ... tårene triller men allikevel føler jeg meg helt tom.. lyst til å kaste opp men magen er tom lyst til å kutte meg men føler blodet er av is.. jeg elsker deg men sårene er for dype til å gro ingen mulighet til å rette opp dine feil , toget har gått for lenge siden men jeg gav deg dine sjangser .. du har brukt de opp nå.. vet ikke hva dere tolker av det men ... dere kan velge selv å kommentere det eller ikke..
murmelmamma Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ring og snakk med noen du stoler på....:-) Lykke til!
Gjest irismor Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Stor klem. Ikke godt å ha det slik. Håper du har noen som kan hjelpe deg.
VeslePhreaken Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Det er vel ikke nøye hvordan vi andre tolker det, det viktigste er vel at du får luftet litt tanker kanskje? Å skrive er noe av det beste hjelpemiddelet jeg har når jeg er langt nede.. Tanker i system.. Kaos i system.. Når jeg endelig kom meg ut av den negative bobla mi med selvskading på flere nivåer, hadde jeg ikke klart meg spesielt bra uten penn og papir.. Hvis du trenger noen å lufte tankene med, så har jeg ikke stort å gjøre for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå