Gå til innhold

jeg undres over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere mødre her inne lever i gode parforhold, der dere føler dere likeverdige med mannen? der dere føler dere akseptert og elsket?

Hvorfor skal ikke man som mor / kvinne legge til rette for at hverdagen til mannen er best mulig? hvorfor skal han "straffes" slik at han "får se hvordan det er"..??

I vårt hjem har vi kommet frem til en god arbeidsfordeling som passer for oss, som passer med hvem vi er som personer og hvordan vi jobber... vi prøver å gjøre hverdagen best mulig for hverandre og er rause i forhold til hverandre.... Jeg kunne aldri funnet på å gjøre ting bare for at mannen min skulle bli "straffet" eller skulle "få se hvordan det er"...

Jeg har selv valgt å være gift med den beste mannen iverden, jeg har selv valgt å ha to barn, jeg har selv valgt å jobbe 100 %..og da må man ta hverdagen som den er...

Håper en del av dere som skriver inn her har det mye bedre i hverdagen enn det kommer frem av enkelte innlegg...håper dere ikke er så bitre , " hevngjerrige", og "underlegne" ( føler dere mindre verdt enn andre), og misunnelige på mennesker som faktisk har det bra...og får til ting....Mennesker er veldig forskjellige, og det som passer for deg og dine, er ikke nødvendigvis rett for alle....vis litt raushet og vær åpne for andre ting.....

Sukk...ble litt irritert jeg....jajaj ha en god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen kommentarer?

Skrevet

Klart man har tatt sine valg, men verden er dessverre ikke statisk. Ting kan skje underveis i et forhold. Kanskje man blir lei av å være den rause part? Økonomien kan gå til helvete og er det noe som tærer i et forhold så er det manko på penger. Andre lever i et forhold jeg aldri hadde godtatt, men regner med at det er en grunn til det......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...