Gjest det spirer og gror Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 skal ha biff til middag, men har lyst til å prøve noe nytt/spennende... er så vanlig med pommes frites og bearnaise... noen som har ideer? evt. til tilbehør eller saus??
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg er veldig glad i pomsnoiettes eller fløtegratinerte poteter til.. Wokede grønnsaker og soppsaus.. nam nam.. Ble jeg sulten og.. =(
Gjest irismor Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Bakte poteter Fløtegratinerte poteter Pommes noisettes Brokkolie Soppstuing. Asparges Stekt mais og løk. Peppersaus Rosepeppersaus
silhah og emilie Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 en god salat grillet tomat mais kolber soppstuing stekt sopp brokkoli, gulrot og blomkål bacon er faktisk godt til biff pommes noisettes bakt potet slottspoteter ovnsstekte poteter fløtegratinerte poteter kokte poteter pannestekte poteter rødvinssaus peppersaus
Gjest det spirer og gror Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 tusen takk for svar.. nå skal jeg på butikken ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå