Gutt igjen*på overtid* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Siden kl 0210 i natt har jeg hatt regelmessige tak i magen som har vært skikkelig vonde sånn at jeg har måttet puste meg gjennom. Var 10min mellom i ca tre timer, før jeg gikk og la meg til å sove igjen. Derfra har det bare blitt lengre mellom og takene er nå svakere. Kan det ta seg opp igjen snart? Noen som har opplevd det samme som kan oppmuntre meg litt? Er 12 dager på overtid idag og veeeeeldig utålmodig.
Supermamm Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Har dessverre ikke noe erfaring å dele med deg, men ville bare si lykke til! Håper det tar seg opp igjen: )
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde det også slik før mine 2 forrige fødsler, flere falske alarmer med rier i noen timer, og så kunne det være stille i et døgn, før det begynte natten etter igjen... Også etter modnings-akupunktur. Det positive er jo at kroppen jobber for å gjøre seg klar, og uansett er det ikke lenge igjen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå