LinTin Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Ser det er masse innlegg om JK dress her og tenkte jo kanskje at jeg kunne dele mine erfaringer. 1. bestilling Kjøpte en kjole til mitt bryllup til min mor Resultat: Var veldig veldig fornøyd, kjolen var kjempefin, med tykt stoff og en følelse av kvalitet. Var meget positivt overrasket 2. bestilling Brudekjole til meg samt jakke til kjolen min mor. Resultat: Brudekjolen kan i beste fall brukes til "trash-the-dress-bilder". Stoffet var så tynt og simpelt at det var gjennomsiktig, broderiene fra livet og ned skjørtet var så skjev at en skulle tro de hadde sydd med 5 i promille. Toppen var feil i forhold til bildet og de hadde sydd på en skulderstropp sånn helt ut i fra egen fantasi...lurer på om de har gjort noe feil og tatt en råsjans og satset på at jeg var storfan av stropp...særlig.. Snøringen i ryggen var heller ikke rett, og hele fasongen var helt merkelig, den gjorde ikke mye fint for kroppen min for å si det slik. Den var sydd slik at snøringen bak gikk helt sammen fra topp til bunn, var ikke særlig pent. kjolen var full av svarte kinahår i foret...æsj jakken: Kom i samme simple stoffet, og i en helt annen farge enn det vi hadde bestilt, ergo jakken kan ikke brukes sammen med kjolen som ble bestilt i første omgang. Du kan godt si at vi ble lang i masken etter å ha vært så fornøyd med første bestillingen. Har sendt en mail til dem, men Jack som alltid tidligere har svart meg innen 2 timer, har nå ikke svart på 48t. Jeg velger å føre dette på tabbekvoten og anser pengene som tapt. Men kan være greit å ha i bakhodet når dere andre skal bestille:)
mom-to-be Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Flott at du sier fra Lin Tin! Jeg har også bestillt fra der 2 ganger. Den første var kjolen, stoffet osv veldig bra, den andre ahr jeg ikke fått enda. men det jeg reagerte på andre gangen jeg bestillte, var at jeg fikk mail fra Jack om det manglet 10 dollar, og beskjed om å betale inn pr paypal. Forstår ikke helt dette, for jeg sjekket kvitteringen min, og der stemte det. Men det er jo litt vanskelig for de får jo pengene utbetalt i sin egen valuta, ikke i dollar, så det jeg tror er at kursen sannsynligvis har svingt litt fra jeg sendt pengene, sånn at han fikk litt mindre. Men er det egentlig min feil? jeg gadd ikke krangle om 50kr og sendte bare pengene, men får det likevel ikke til å stemme helt. Skal si ifra når jeg får den andre kjolen så får vi se om den blir fin eller ikke.
LindaM_ Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hjelp. Nå ble jeg nervøs altså... Jeg har i tillegg til min kjole bestilt brudepikekjoler. Uææææ!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Tenkte jeg bare skulle nevne at Torunn bruker faktisk JKdress;) så om dere bestiller fra henne,så bestiller dere egentlig fra jk. Hun er bare en mellommann som tar mår og tar seg veeeeeldig godt betalt;D Der er en risiko,men det er det alltid med å bestille skreddersydd over nett dessverre. Jeg skal og ta den risikoen,men er jo et sjansespill dette her,håper bare at den blir bra.
mom-to-be Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Du anonym... Hvordan vet du at Torunn bestiller fra JK??? Jeg har nemlig hørt at det ikke er der hun får kjolene sine fra, selv om jeg trodde det en stund, jeg også. Så kanskje du kan fortelle oss hvor du har fått den opplysningen fra? I tillegg er det enda vanskeligere å ta det seriøst når du er anonym også.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg er hun anonyme over her, jeg kjenner hun gjennom ei venninne. Vet at anonyme ikke blir tatt seriøst her inne,men har ikke lyst til å bli kjent igjen (så hun finner ut at det er jeg som har spredt ryktet). Jeg vil bare gjøre folk obs på dette,siden jeg ser at det er så mange her inne som har bestillt eller kommer til å bestille fra henne. Er ikke ute etter å krangle. Er mange brudesalonger som bestiller fra kina,så hun er ikke den eneste. Og det er jo selvfølgelig ikke noe galt i det, men vil bare at folk skal vite at det de betaler så mye for kan de få billigere andre steder (samme kvalitet og alt). Så det de i grunn og bunn betaler for er å bli tatt mål av etc. Vil bare at folk skal være litt heads up her:) Er selvfølgelig
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Kjempefint aa faa de negative erfaringene inn her ogsaa. Jeg var straalende fornoeyd med mine tre kjoler, men har bestillt kun en gang. Kanskje jeg ikke burde sjanse paa "den skumle andre bestillingen" da.. Jeg maatte ogsaa betale USD9 ekstra via paypal, men det stemte for vaar del. Ellers er alle kjolene litt store, men det faar vi enkelt fikset paa. Dette er jo en "risiko-sport", man vet virkelig ikke hva man faar. Derfor maa man alltid ha det i bakhodet naar man bestiller og vaere ute i god tid, samt beredt paa aa miste litt penger. For min del har jeg spart mange tusen kroner paa aa bestille fra JK. Kjempesynd for deg at du ikke var fornoeyd denne gangen. Uff...
mom-to-be Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg syns det er vanskelig å vite hva man skal tro, jeg. Jeg spurte Torunn selv, og hun sa at hun ikke handler med dem, men har sin egen leverandør og sitt eget merke. Så da er det ikke så enkelt å vite hvem man skal tro på, deg anonym eller henne. Uansett så har de jo gjort masse bra arbeid også, JK, så det å bestille gjennom Torunn lønner seg vel hvis ,man skal gjøre forandringer osv på den bestemte kjolen. Da tar jo på en måte hun ansvaret for det. Å blir man ikke førnøyd så fikser hun det! Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre jeg. Må nok tenke litt mer på det. Heldigvis har jeg tid til det=)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg ble tipset om denne debatten,og skulle i utganspunktet bare lese hva som ble skrevet her inne. Men jeg klarer ikke å la være å svare,når jeg ser at folk farer med løgner om meg! Mine kjoler kommer definitivt ikke fra JK dress.Jeg har min egen produsent,og mitt eget merke på kjolene. Og du anonyme over her som påstår at du kjenner meg gjennom en venninne...Ingen av mine venner eller bekjente har noen som helst anelse på navnet til min produsent,så det du forteller er ren løgn! Hvilken interesse du har av å slenge rundt deg med usannheter,det er det vel bare du som vet. Sånn,da fikk jeg det ut av systemet,og sniker meg stille og rolig ut igjen. Ha en forteffelig dag i sola:) Torunn
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Uff så trist LinTin,hva gjør du nå da? Tror e skal bestille derifra selv,men blei nå skikkelig usikker.. E jo ikke så mange pengene å tape liksom heller,kan jo gå bra. Noen flere her ute som har bestillt derifra? *dyttedytte*
LinTin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2008 Nei hva skal jeg gjøre? Jeg er i grunnen i en fornektelsesfase hvor jeg bare utsetter problemet, jeg sa til min tilkommende halvt oppløst i tårer at jeg dropper hele greia og gifter meg i nettoen eller i en H&M kjole til 100 kr... Stakkeren visste ikke helt hva han skulle si, men etter en kort tenkepause sier han "jaja, jeg stiller nå opp ved alteret uansett jeg" Han er nå litt søt også... Men koker egentlig ned til at jeg har et stort problem, så om noen skal selge kjolen sin for rundt kr 2000 i bergensområdet (str 40) så jeg mer enn intressert! Gifter meg i august....iiik bare 4 mnd til.. Noen medsøstre her på KG som kan hjelpe meg ut av en knipe? Fikk forresten svar fra Jack, og han sa at alle brudekjolene de lagde var i det stoffet jeg fikk, og at vi bare hadde forskjellig oppfatning av hvordan kjolen skulle se ut...At sømarbeidet var skjeivt og at avvik i designen var MER enn ubetydelig kommenterte han ikke i det hele tatt....Vurderer sterkt bryllupsreise til kina for å stappe kjolen opp et visst sted på Jack...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Hehe uff bra du har en søt mann da:) du finner deg sikkert en kjole vettu, kanskje tilogmed bedre enn den fra kina land?? Har du foerresten en link til den brudekjolen? e litt nysgjerrig. HAha for et svar du fikk, "hadde bare forskjellig oppfatning av hvordan kjolen skulle se ut". Om den er feilsydd og stoffet er gjennomsiktig så får jo han stå for det!omg!! Ta d en tur til kina du;) det syns e han fortjener ja
brooklyn Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 jammen kjære deg, det hadde jo blitt en KNALL bryllup om du hadde stilt i nettoen:) NÅr det er sagt har jeg en brudekjole som henger her, i str 40. brukt en gang, men nå vet jeg jo ikke hvilken stil du liker, da..... Den må fikses litt på slepet , da min tante stod ytterst på slepet mens jeg begynte å gå......Utenom den er den nyrenset og bjooootful (selvsagt). hva liker du da? Av stiler?
LinTin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. april 2008 Tja er i grunnen åpen for forslag, tenker at alt er bedre enn nettoen? Men er litt på "prinsesse-stilen" da. Gjerne drapering i livet og slep...men som sagt...er frivillig under tvang tvungen til å ha et åpent sinn;) Har du noen bilder av kjolen?
snartmammatil7 Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Heisann :-) Hvis du tar deg en tur opp på Os til Divakjoler, så har vi en god del kjoler som er på tilbud. De ligger fra 1500 kr :-) Mvh Liv
LinTin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. april 2008 Dette var jo nesten for godt til å være sant! Jeg kommer enten i kveld eller i morgen:) Rett før jeg tror på engler nå... TUSEN TAKK
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Hvis du finner noe du liker på tilbud, så kan du be henne som er der om å ringe til meg, så skal du få den til 2000. Noen av dem koster nemlig 3000 nå ;-) Disse er for det meste orginale designerkjoler, så det er masse godbiter der Mvh Liv
LinTin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 23. april 2008 ååå så flott, tusen tusen takk! Jeg kommer opp i morgen kveld jeg:) Tror dette kan kalles hell i uhell:)
brooklyn Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 håper det funker på divakjoler. hvis ikke, send meg en pm i morgen, så skal jeg sende deg bilde av kjolen min. lykke til! Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå