Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei, de siste dagene har jeg kjent mye mye mindre liv enn ellers.... Er det normalt rundt uke 29? Kjent litt liv igår, og bittelitte idag, men ingenting ift hva jeg vanligvis gjorde før.....
callmebecka Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Alt er sikkert fint med den lille i magen, men du er kommet såpass langt på vei at jeg synes du skal få sjekket dette på føden. Alle babyer har forandringer i sine mønstre underveis i graviditeten, derfor tror jeg alt er ok hos deg, samtidig er dette noe av det man skal være obs på fordi det også kan indikere at noe ikke stemmer. Ta deg en tur dit, og få bekymringen ut av verden!
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Tusen takk, tar meg en tur opp til rikshospitalet senere idag jeg.... syntes det er så skummelt...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hvordan gikk det? Nysgjerrig, så jeg dytter denne opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå