Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Når vi søker om foreldrepenger skal vi da legge til 5 eller 4 uker ferie? Vi har jo egentlig bare 4 uker ferie, resten er jo avspasering/ godtgjørelse for et heftig arbeidsår... Ble litt usikker jeg nå...
Anettemor82 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Er lærer, men aner ikke hva vi skal skrive. vil tro en skriver 4 uker.. jeg har skrevet at jeg kommer tilbake med det om ferie når det blir aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 4 uker og 1 dag,tilsvarer julimåned, sa de til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå