Gå til innhold

Noen her som skal ha Keisersnitt?


Pysjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg ikke akkurat til den delen jeg heller, men vi kvinner er da bygd til å klare det, er vi ikke? Hundre tusen millioner kvinner har klart det før meg, så hvorfor skal ikke jeg klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha mitt fjerde keisersnitt, jeg. De to første var ikke planlagte hastesnitt og derfor ble det planlagt snitt forrige gang, og vil bli det nå i september. Skulle gjerne født på "gamlemåten", men slik ble det ikke for meg. Og - det er resultatene som teller, jeg har tre flotte barn og er veldig takknemlig for det! Lykke til - dere som skal ha planlagt snitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at kroppen KLARER det, jeg vil bare ikke utsettes for det. Det er to helt forskjellige ting. Det at millionvis av damer har gjort det før meg er helt likegyldig for meg og ikke noe godt argument. Det har ikke vært behagelig for noen av dem og jeg vil bare ikke være med på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lottas mamma!

 

Kan man virkelig ta fire keisersnitt?

Trodde grensen gikk på tre jeg.

 

Jeg er innom fra 1.trimester forresten!

 

Jeg skal ha keisersnitt denne gangen pga totalruptur grad 4 første fødsel.

Jeg syntest faktisk ikke det gjorde så vondt..trodde faktisk ikke jeg hadde revnet noe jeg! Men det hadde jeg jo til gangs...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Skal ta keisersnitt pga fødselsangst. Nå er det heldigvis slik at ingen kan nektes keisersnitt lengre. Hadde seteleie sist så var kun derfor jeg fikk innvilget keisersnitt. Alle de samtalene jeg hadde med div leger gjorde bare at alt ble mye værre. Angsten min er faktisk så jævlig at jeg ønsket å ta abort nå pga den fæle opplevelsen sist. Heldigvis kom jeg til en kjempeflott lege på gyn som kunne garantere at jeg får keisersnitt. Takket være henne så venter jeg ei lita jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig jeg kan føde vanlig, men skal til en utredning på Rikshospitalet. Hadde tøff fødsel som endte i hasteks forrige gang og de har en teori om at bekknet er for smalt+ at jeg fikk stor unge......Men følger selvfølgelig anbefalingen jeg får fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte ta haste keisersnitt med nr en, og fødte narturlig med nr to. Så jeg har prøvd begge deler.

Keisersnitt gjør det mer stress i etterkant, ikke løfting, ol. også ble jeg trillet på obs post, og fikk bare se hun i to tre minutter også gikk det et halvt døgn før jeg fikk hun igjen. jeg følte jeg gikk glipp av opplevelsen etterpå.

Nr to kom naturlig, og det var ikke særlig hærlig. smerten satt i lenge. Men det å få han i armene med en gang, og ha han der. og alt er rolig. Den følelsen var fantastisk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha mitt tredje keisersnitt i mnd skifte august/september.

De to første er tatt med såkalte HK, men det har aldri vært noen dramatikk. Har bare for lit bekken til å føde brn på 5 kg.

 

Denne gangen skal jeg ha planlagt keisersnitt i Bodø. Blir jammen rart å vite akkurat på dagen når tredjemann kommer. :)

 

Har bare hatt positive opplevelser med mine snitt, men har jo aldri prøvd noe annet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...