Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Det er jo bra trening det.. =) Gå i ulent terreng i tilegg så har du en supertreningsøkt for hele kroppen.. Kondis og muskler.. =)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 ulendt terreng er det vel egentlig ikke,men det er opp og nedoverbakker...er i en skog,men det er laga til grusvei der..=)
Milde Malurka Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Dersom du går i 6km/t forbrenner man 468 KCAL, og 612 KCAL hvis du går i 8km/t.. Dette er fra vektklubben.no
Sivalur Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Da kan du jo bare gå litt innimellom trærne i tillegg, så har du ulendt terreng. Vanskelig om du går med vogn, såklart...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Å gå er fin trening. Oppoverbakker og nedoverbakker tar vel ulike muskler, så det er bra. kombinere med å sykle av og til eller svømme eller noe slikt? Så du får variert litt om du gjør det ofte?
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 hmm ok...aner ikke hvor fort jeg går jeg..=)
Milde Malurka Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 De to jeg skrev er ihvertfall de som er betegnet som rask og svært rask gange ihvertfall.. Siden du skrev gå fort i en time!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Går jeg fort fort så går jeg ca 6 km på en time er det vel.. Tror det er i underkant av den strekningen til den ene jobben min.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå