Gå til innhold

hvor god trening er dette ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bra trening det.. =)

 

Gå i ulent terreng i tilegg så har du en supertreningsøkt for hele kroppen.. Kondis og muskler.. =)

Skrevet

ulendt terreng er det vel egentlig ikke,men det er opp og nedoverbakker...er i en skog,men det er laga til grusvei der..=)

Skrevet

Dersom du går i 6km/t forbrenner man 468 KCAL, og 612 KCAL hvis du går i 8km/t.. Dette er fra vektklubben.no

Skrevet

Da kan du jo bare gå litt innimellom trærne i tillegg, så har du ulendt terreng. Vanskelig om du går med vogn, såklart...

Skrevet

Å gå er fin trening. Oppoverbakker og nedoverbakker tar vel ulike muskler, så det er bra. kombinere med å sykle av og til eller svømme eller noe slikt? Så du får variert litt om du gjør det ofte?

Skrevet

hmm ok...aner ikke hvor fort jeg går jeg..=)

Skrevet

De to jeg skrev er ihvertfall de som er betegnet som rask og svært rask gange ihvertfall.. Siden du skrev gå fort i en time!

Skrevet

sykle ja...ikke dumt..

Skrevet

Går jeg fort fort så går jeg ca 6 km på en time er det vel.. Tror det er i underkant av den strekningen til den ene jobben min.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...