Gå til innhold

Æsj bæsj


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Diare på 3.dagen og skal på jobbintervju i dag. Nå har jeg blitt kvalm også. BLÆH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det skikkelig ille diare ville jeg ringt og sagt det og spurt om det var enmulighet for å utsette intervjuet.Tror nok de har forståelse for det.Tror uannsett ikke du får jobben om du går likblek,svett og med fare for å drite på deg.

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Hehe, hadde det vært så ille så hadde jeg ringt.

Er sånn at jeg er på jobb i dag. Romler og styrer fælt, men har heldigvis bremset opp litt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...