Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Diare på 3.dagen og skal på jobbintervju i dag. Nå har jeg blitt kvalm også. BLÆH!
giggsi Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Er det skikkelig ille diare ville jeg ringt og sagt det og spurt om det var enmulighet for å utsette intervjuet.Tror nok de har forståelse for det.Tror uannsett ikke du får jobben om du går likblek,svett og med fare for å drite på deg.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hehe, hadde det vært så ille så hadde jeg ringt. Er sånn at jeg er på jobb i dag. Romler og styrer fælt, men har heldigvis bremset opp litt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå