Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Har en gutt på fire år, som for noen mnd siden fikk en kjempeopphovned lymfekjertel på halsen. Vi har vært hos legen flere ganger, tatt masse blodprøver osv men de finner ikke ut hva det kan være. De snakker mye om blodsykdommer osv, så jeg blir helt på tuppa. Han hadde to prøver som ikke var som de skulle. De viste at det var "noe" kroppen arbeidet med..... Noen som har vært borti noe lignende? Trenger sårt noen råd/erfaringer. Skal på sykehuset imorra forresten. Gruer meg veldig.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ja hos sønnen min (som oxo heter odin hehe), han fikk det da han var ca 4mnd, og de er der fortsatt, ganske store.. har vært inne til mange tester etc, men er helt normalt.. mere normalt hos gutter visstnok=) det går såbra skal du se:) gutten min er forresten 3år og 3mnd:)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 hehehe, kanskje det følger navnet..... Det var godt å høre. Blir spennede å høre imorra. Går vel helst bra. Man blir så bekymret når det blir noe spesielt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå