Stoltmai mamma:) Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Så deilig, når ser jeg endelig en slutt på dette, bare 21 dager til termin... Er førstegangs så går sikkert over tida, men det hjelper å vite at det nærmer seg...
Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Er man fødeklar når d e 21 dager igjen til termin? Har ikke peiling på dette her jeg:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 ja man er vist det.. høygravid når det er 40dager igjen, og fødeklar når man har 21 dager igjen
lille er født:) Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ja da starter visst terminen, alt innenfor uke 37 og 42 er normalt:) så teller nesten mer ned til uke 37 en selve termindatoen jeg..
Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hehe...da har jeg enda noe å telle ned til:) Alt jeg kan telle ned til å se frem til er kjekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå