Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hvordan går det med deg? Tenker på matlyst, amming etc. Har tenkt på deg :-)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 hei, så ikke denne før nå.. det går ikke så veldig bra.. såret på brystvorta gjør at jeg ikke klarer å amme på det brystet og klarer ikke gi hu pumpa MM på sprøyte for hu bare spytter det ut igjen :s har prøvd kopp også men går ikke så bra det.. matlysten er heller ikke så bra. spiser kanskje en gang om dagen maks så orker jeg ikke mere ... men takker for snille tanker , det var veldig snilt
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Huff, det var dumt å høre. Håper du finner ut av det på et eller annet vis... Hva sier legen da?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 ang. ammingen? at jeg må bare pumpe meg for å avlaste brystet men ammet istad og det gikk greit, var ikke helt behagelig men nok til at hu fikk en del melk i seg. skal sverge til smertestillende snart tror jeg,hehe. helsesøster mener at jeg skal amme uansett hvor vondt jeg har (lyst til å slå hu i hodet med en hammer for hu vet virkelig IKKE hvor smertefullt det er!) har litt lyst til å gi opp ammingen men samtidig så har jeg ikke lyst for det er jo så praktisk, men virker jo som at tuppa ikke alltid blir mett uansett hvor lenge jeg ammer og da må jeg sverge til mme .. noen råd der kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå