Gå til innhold

Jo større silikonpupper jo mere blåst i loftetasjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så mye å debatere?

Å legge inn to kg gift i hver pupp vitner vel muligens ikke om overdreven bruk av MENSA's tester vel?

Skrevet

ikke nødvendigvis. Ville ikke gjort det selv men, kan forstå dem som har store komplekser om dem fikser litt på puppene.

Skrevet

Nå skal det sies at jeg har ei venninne som ble alvorlig syk, som igjen medførte at hun mistet mange mange kilo. Hun var tynn fra før, så hun så rett og slett ikke ut på det sykeste. Det var bare skinn og bein igjen. Hun la inn silikon, og det veldig mye nettopp pga av at hun måtte inn med mange gram silikon for å få fylt opp alt skinnet. Denne jenta er ei sylskarp jente, så det stemmer ikke nødvendigvis....

Ville bare si dette så folk har dette i bakhodet før de dømmer disse menneskene nedenom og hjem:)

Skrevet

Det var et søkt eksempel, da. I hennes situasjon hadde det vel vært mer logisk å fjerne noe av løshuden og lagt inn silikon som sto mer i forhold til resten av kroppen.

Skrevet

Ikke nødvendigvis;)

Skrevet

Men om man skal tenke at å legge inn gift i puppene gjør en dum, så syns ikke jeg mengdeforskjellen mellom små og store pupper er så viktig. Da er man evt uansett dum som legger inn gift.

Skrevet

Ikke nødvendigvis, meeen... når du ser på Linni Meister og Lene Alexandra stemmer kanskje teorien din ja :) noe annet når noen legger inn litt bare for å få de riktige proporsjonene på kroppen, men når du knapt ser hodet til folk bak to store silikonfjell begynner det å bli ille...

Skrevet

Vet det var et søkt eksempel:) men dog et bevis på at ikke alle gjør det ikke av kosmetiske grunner. Hadde hun fjernet løshuden hadde hun ikke fått pupper igjen da hun ble frisk, og begynte å legge på seg. Nå ser hun strålende flott ut, og har ikke de såkalte struppepuppene, man kan ikke se forskjell engang..:) Hun har lagt i mye, men det ser helt naturlig ut...

Nå er jeg ei som ikke dømmer så fælt da, og synes det er leit at noen kun ser på enkeltfaktorer og ikke helheten som ofte ligger bak.

Men for all del, jeg skal ikke stoppe debatten, så kjør på;)

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke det har noen sammenheng:) Om jeg hadde hatt store komplekser elle lignende er det stor sansynlighet for at jeg hadde tatt silikon. Og jeg har HØY iq;)

Skrevet

Hehe...jeg sjekker bare tempen, har høy IQ og vurderer svære silionpupper, ikke pga at jeg har komplekser, men fordi jeg kan hvis jeg vil...og kansje jeg vil...

Skrevet

Nei, tror ikke nødvendigvis det betyr lavere IQ, men det betyr at personen har bedre råd økonomisk ;)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Pisspreik. Man er ikke dum av den grunn.

Skrevet

jeg hadde aldri turt selv, pga evt komlikasjoner. Men jeg dømmer ikke dem som gjør det

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jeg har veldig store pupper, og de henger ikke, de ser rett og slett veldig falske ut. Har ofte blitt spurt om de er fake og veldig mange kan tro jeg er litt dummere enn jeg er fordi de er så store og "runde". Selv er jeg ganske tynn og liten..

Og jeg har ikke lavere IQ. Synd om folk tror jeg er dum fordi de tror jeg har silikonpupper.

Skrevet

Jeg kunne ønske jeg turte å ta litt. Men kommer nok til å la være. Selv om jeg ser tragisk ut som det. Men, juhu, heldige meg kan gå uten bh om jeg vil, jess! full pott der gitt. Ha ha:)

Skrevet

Jeg har silikon, men ikke fordi jeg har et skjult ønske om å bli noen glamourmodell. Jeg er vel kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen når det kommer til tall og regnestykker eller politikk, for jeg tenker bare på fred og religion ogsånn.. Neida, men jeg kan noe om ditt og mindre om datt. Hverken dum eller den som sitter øverst i treet.

Merkelig at puppestørrelsen skal fortelle alt om deg. Det er ikke pent med 650 gram silikon i hver pupp, men man trenger liksom ikke å være hjernedød av den grunn... Folk er forskjellige, sånn er det bare.

Noen kvinner lar barten vokse, noen går med oransje bukser, noen velger å spise kaviar på brødskiva, noen tar hull i øra på babyene sine.. Bla bla, bla, jeg hadde ikke gjort noe av det som er nevt over her.. Men bryr meg fint lite om de som gjør det ;) Vi er alle forskjellige! Og godt er det!

Skrevet

Behøver ikke ha silikon for å være mindre oppegående, ser det ut til.

Skrevet

det går mer på størrelsen på kompleksene - evt. plagene - man har, tror jeg, enn på innholdet i topplokket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...