Gå til innhold

kan dette virkelig bety at jeg er gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM i morgen, og tok nå nettopp en CB digital eggløsningstest som var positiv, betyr det at jeg er gravid??? Vet jo etter disse måndene på barn i magen at det er flere som har brukt eggløsningstest i stedet for graviditetstest.

Jeg har fin og regelmessige sykluser er 100% sikker på at eggløsning var for 13 dager siden da jeg testet positivt med test og målte temp.

Noen som vet....tror du jeg kan slippe gleden løs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare erfaring med ikke-digitale tester, men jeg testet poitivt på en el-test da jeg var gravid sist. Det var 3-4 dager før IKM.

Den slår jo tydeligvis ut på noe så jeg ville trodd at det tyder på at du er gravid. Men det kan jo være greit å kontrollere med en vanlig gravi-test da så er du helt sikker :-)

Jeg krysser fingrene for deg!!!!!!

Skrevet

Godt å høre..fikk det samme svaret fra 1. trimester, krysser fingrene jeg=)

Skal førsøke å holde meg i 4 timer slik at urinen blir mest mulig konsentrert, så skal jeg ta en CB gravtest...kan nesten ikke vente=)

Skrevet

Så spennende! Hold oss oppdatert da :-)

Krysser fingre og tær!

Skrevet

Tok en CB digital og jeg er GRAVID!!!!!!!

Kan ikke tro det er sant.

Ønsker alle masse lykke til og her kommer masse babystøv til dere*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulere så mye da!!!!!! Kos deg med babyen og lykke til videre!!!

Skrevet

åååå,gratulerer :)

Jeg testa meg med en eggl.test idag tidlig jeg også, men den ble bare svakt positiv... Og da er det visst ikke positivt..Men syns jo det er litt rart at det kom opp to streker da ;) Men, jeg er to-tre dager før ikm nå,så tenkte jeg skulle ta en CB digital graviditetstest om et par dager ;) får bare krysse fingre tror jeg :)

Du får ha masse lykke til videre :)

Og kos deg med den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så heldig du er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...