*Joa* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg er 26 år og vet ikke forskjellen på de ulike sminkenavnene engang:) Har aldri brukt sminke i det hele tatt....
Patetica fåkksi Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg har brukt før, men bruker ikke i hverdagen, nei. Kanskje 4 ganger i året, og da er det snakk om litt mascara max.
Mamma til gutt 05 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Lite sminke bruk her også gitt :-)
Lillesnuppis Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Til vanlig bruker jeg ikke sminke. Kun når jeg skal på selskap, treffe venninner i byen, på 17 mai, julaften, nyttårs aften og visst jeg skal ut på byen en eller annen helg.
Turtelduen Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Har ikke peil på det området jeg heller Føler meg skitten om jeg tar på meg no.
Eve Dallas Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Har ikke brukt sminke siden slutten på tenårene. Så jeg er fullstendig amøbe når det kommer til slikt. Sat to timer i frisørstolen forleden, du snakker om god tid til å studere seg selv...! Angsten tok meg og jeg løp rett ned på et "sminkeri" for å kjøpe meg en kajal og en mascara. Ikke visste jeg at det var kommet så mye forskjellig i de forskjellige kategoriene, jeg tror jeg endte opp med det jeg skulle ha men helt sikker er jeg ikke. Har brukt det et par ganger, men jeg har konkludert med dårlig belysning hos frisøren!!!!!!!!!!!!!!!
Fire småtroll Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Ikke jeg heller, bruker littegranne mascara kanskje 4 ganger i året, ingenting annet... Har atopsisk hud og er veldig ømfintlig og allergisk mot bl.a parfyme, så jeg tåler ingenting. Huden ser fin ut når jeg ikke bruker noe som irriterer, og det er mye penere enn rødflammete, nuppete, tørr, kløete hud med utslett under et lag sminke...
*1+1=2 små* Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 frem til nå( er 22 år) ahr jeg bare brukt maskara fordi jeg har hvite øyevipper og da forsvinner øyene mine helt uten! MEn har oppdaget mineralsminke(som er BRA for de med allergier, svigerinnen min har begynt med det og hun har problemer med eksem osv.) jeg ser IKKE sminka ut men bare litt friskere i huden og urenheter forsvinner uten at jeg har en maske på!
*Joa* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 Tror ikke jeg hadde visst hva jeg skulle ha kjøpt om jeg hadde vært inne på et parfymeri...er vell der de selger sminke?? huff, jeg er håpløs. Av og til skulle jeg ønsket at jeg hadde kunnet sminke meg litt i det minste:) spesielt siden jeg er svært mørk under øynene mine:(
___ Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Jeg brukte sminke da jeg giftet meg. Det er over 3 år siden.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Bruker heller ikke sminke, liker å tro at jeg er naturlig vakker =) Tror jeg brukte mascara på konfirmasjonsdagen min eneste.
Franz Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Bruker aldri sminke,bare til "fin" bruk,hehe,det er sjelden det også... Vi er vel naturlig pene
Hønemor&guttaboys Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Hehe, må bare melde meg på her jeg også.. visste ikke at det fantes flere av oss Synes det der med sminke er litt vel overdrevet jeg, da. Det var feks veldig annerledes å se folkene i Farmen uten sminke under hele programmet, og så plutselig heeelt "utmala" på festen. De fleste kler litt sminke, men de færreste mye! Ja til naturlig utseende hihi...
mpb♥ Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Samme som Lillesnuppis, bare til spesielle anledninger.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Det er såpass få ganger at jeg kan vel skrive meg på her. Virkelig ikke oppdatert på hva som er in for tiden. Men tenkte å sminke meg litt i dåpen om en måneds tid....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Kan jo legge til at jeg farger vipper og bryn ca hver måned eller noe sant. Ellers er de heeeelt lyse- så det hjelper på med å se litt sminket ut...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 Jeg brukte saa vidt en gang i blant en liten stund, men har sluttet helt igjen. Naar folk snakker om sminke maa jeg melde meg helt ut, jeg eier virkelig ikke peiling!
happybirthday Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 Jeg bruker heller ikke sminke i den forstand at jeg ikke bruker mascara eller lignende. Kan heller ikke noe om sminke. Det nærmeste jeg kommer å sminke meg, er å bruke lebestift hvis jeg skal pynte meg til fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå