Gå til innhold

Flere som er komatroll og trøtt dagen laaang? :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første 2 ukene kunne jeg sove 15 timer om dagen eller noe, men så forsvant trøttheten og kvalmen satte i. Nå som kvalmen er på retur er jeg blitt så trøtt og sliten igjen :-( Har bare lyst å ligge å sove :-P

Noen andre som har det likedan??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Herregud føler meg helt ødelagt!

Heldigvis er jeg selvstendig og styrer dagen selv, nså får alltid lagt inn en liten dupp i løpet av dagen. Ulempen med det er jo at jeg får ikke jobbet så mye som jeg burde...

Håper trøttheten gir seg etter første trimester er over, det gjorde hvert fall det forrige gang.

Lykke til videre!

Skrevet

Hei :) Jeg har akkurat våknet etter å ha sovet tolv timer..Å kunne sikkert ha sovet til imorgen om jeg ikke skulle på jobb :)

Skrevet

Ja, hehe, jeg har tom. sovnet på jobb! :)

Jeg legger meg halv ti hver kveld, for da er jeg så trøtt og kvalm at jeg ikke orker å være oppe.. :)

Håper det går over snart! er 9+0 i dag :)

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja- sovner på sofaen i et par timer etter jobb og legger meg igjen halv 10 om kvelden- helt skutt. Jeg er 8+2 uker på vei... Håper inderlig jeg får litt mer energi etter 12 uker. Det er ganske kjipt å være så slapp og trøtt...

Skrevet

Jepp! Føler meg som en zombie til tider. Er 8+2, og gleder meg til "trøtteperioden" er over. Har heldigvis ikke vært noe særlig kvalm ennå. I forrige sv.skap tok jeg jerntabletter. Må nok få målt jernlageret, og regner med å må "fylle på" med litt Ferro denne gangen også.

Lykke til videre, Sunnybeach og dere andre:-)

Skrevet

Komatroll er faktisk det samboeren min kaller meg for tiden ;)

Jeg sover og sover og sover... Jeg er vanligvis ett skikkelig nattmenneske som eeeeelsker å sitte våken til tidlig morgen hvis jeg har mulighet. Å jeg jobber ikke for tiden, så det er helt sykt at jeg legger meg om kvelden i 23-tiden, våkner i 8-tiden på morgenen, å har en "dupp" på alt fra 2-5 timer midt på dagen...

Men, denne trøtte-tiden går vell over etterhvert :)

Uansett, så er det verdt det!! :)

Skrevet

Bare sover jeg også =)

Når jeg har fått lagt småen etter barnetv er jeg skikkelig svimete!!

Men idag vil jeg se Frustrerte fruer,så øynene må holdes oppe litt til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...