mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde siste menstrusjons første dag 9. april, gangen før det var første dag 3. mars. Planlegger nå en liten spire, men vet ikke når jeg har EL. Når har jeg antagelig EL, og når er det størst sjanse for befruktning?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Kjøp el tester på apoteket. Da kan du teste ca ennenhver dag i den perioden du normalt skal ha el + - noen dager. Bare da får du sikkert svar når og om du har el. Syklusen kan variere ganske mye fra kvinne til kvinne, så da er det greit å teste.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Det er ikke alle som får utslag på sånne el-tester. Fikk det aldri, testet hver dag. Og allikevel er jeg halvveis i svagnerskapet nå=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Glemte å si at de aller fleste har eggløsning mellom 10-16 dager før forventet menstasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå