Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 For en herlig følelse å være ferdig med den ene! Da gjenstår bare en oppgave til som skal skrives, og deretter to skriftlige netteksamener. *puh...* en slitsom periode for tiden!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hvordan foregår en netteksamen? Så bra den ene er levert:) Hvilket fag eller studie tar du? Gøy? Utenom akkurat nå mener jeg..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 På netteksamen blie eksamensoppgave utlevert i Classfronter, og vi har 4 timer på å svare på den, for så å levere den i fronter igjen. Alle hjelpemiddler er tillatt, så det blir som å skrive en hjemmeoppgave, bare at man kun har 4 timer på seg. Jeg går Planlegging og Administrasjon på Høyskolen. Kjedelig og tungt stoff, men greit nok. Går 2.året nå, men skal ikke fortsette på 3.året tror jeg. Er veldig lei, så jeg har veldig lyst å finne meg en jobb, eller studere noe helt annet....
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hvilken høgskole tar man slikt ved? Hørtes ok ut. Men man må kanskje ta en hel bacehlor? Er det et studie man ka ta uten å møte opp på dagtid, he he?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg studerer på Høyskolen i Volda. Og det er endel av en bachelorgrad. Men man kan også ta fagene som enkeltfag om en ønsker det. Fagene jeg tar heter offentlig rett 2 og Forvaltningsarbeid. Vi hadde undervisning i januar og begynnelsen av februar, men det var ingenting obligatorisk, så det går fint å bare ta fagene uten å være på skolen, men man må jo regne med endel arbeid med eksamen og oppgaver:)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Her er liste over studium man kan ta ved HiVolda. Mange kan man ta som nettstudent (dvs at man ikke er i Voda når man tar dem, og alt foregår over nettet) http://hivolda.studiehandbok.no/hivolda2/categorysearch/search/16368?KategoriID_1=0&KategoriID_2=0&KategoriID_3=0&KategoriID_4=0&SearchButton=
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Ok. Så man kan ta de selv om man ikke bor i Volda eller i nærheten noengang? He he:) Nei, jeg skal gå inn og kikke på sidene deres jeg. Takk for info klørine! Kos deg med resten av oppgavene dine. Tips: om du har tatt to år og bare mangler ett for å få en grad, er det lurt å ta det siste året før du begynner på noe nytt. Arbeidsledighet uten utdannelse er veldig lite gøy...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg har en kandidatgrad etter disse to årene, så det er da noe... Kjenner bare med hele meg at å fortsette på dette orker jeg bare ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå