Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Syns å huske jeg også gjorde dette da jeg var liten. Noen som vet hva dette kommer av? Han blør ca 1 gang i uken, om natten. Han står bare opp selv å tørker det vekk da, hehe.... Bør få sjekket dette hos lege?
La Perla Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Min eldste og min yngste gjør også det (ikke mellomste). Og min min mor, bror og meg selv.det har noe med tynne blodårer i neseslimhinnene tror jeg, og det er ingen vits å gå til lege med det.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ja var det jeg trodde =) Har tenkt det var en normal ting, men så mange rundt meg som har reagert på at jeg ikke har sjekket det med legen så tenkte kanskje jeg måtte det, hehe... Husker fetteren min var extrem med det, da fikk han svidd noe greier i nesa. Men det var snakk om annenhver dag han blødde
La Perla Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Det er selvfølgelig ikke noe i veien for å ta en tur til legen, men sjansen er stor for at dere bare blir sendt hjem igjen med beskjed om å "se det an" eller noe sånt.
Kjærringa mot strømmen Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg blødde my neseblod som barn. Ble dratt med til legen, viste seg at jeg hadde mild jernanemi. Tenker på det hver gang vesla blør neseblod her, husker å gi a sanasol en periode igjen, og det hjelper. Hvis det er ofte, syntes jeg du skal ta en tur til legen.
Gulosten™ Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg blødde en del neseblod da jeg var liten, og var hos en spesialist for å brenne av årene i nesa. Vet ikke om det var noen spesiell grunn til at de gjorde det, men hvis man mister mye blod og har litt jernmangel kan jo dette være greit.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Han får tran & sanasol da, og spiser sunt og variert så skulle ikke tro han mangler noe =) Jeg ser det litt an, blir det ikke bedre så tar vi turen til legen Eller jeg kan høre med legen neste sv.skaps kontroll (tenker jeg gjør det ja) hehe
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Tror nok det er noe mange barn opplever. Jeg blødde endel neseblod som barn, men aldri nå lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå