Gå til innhold

menssmerter om morgenen...noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 29 og har begynt å få litt mens smerter om morgenen og er usikker på om det er leddbånd som strekke igjen eller om hva annet det kan være,noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått i en uke med menssmerter (ligger nede i eggstokkområdet) gjennom hele dagen, det er sikkert noe med musklene. For babyen er like vilter der inne som vanlig. I går kveld og i natt har jeg i tillegg hatt korte smerter som forflytter seg rundt i magen.. Skal til JM på torsdag så jeg skal spørre hva det er da, blir jo helt tussete av alt dette nye, ikke bare enkelt å være førstegangs, hehe... Lykke til videre

Skrevet

Er 34+5 i dag forresten :0)

Skrevet

høres ut akkurat sånn jeg har det:)babyen min og er like aktiv som vanlig..... må få høre hvordan det gikk med jordmora og hva hun sa....lurte på å ringe jrdmoren, men redd jeg høres helt hysterisk ut....

lykke til videre:)

Skrevet

Jeg skal skrive inn hva JM sa, så du får vite. Du må ikke tenke på at du er hysterisk, det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. klem

Skrevet

kjempe fint om du vil skrive det inn:) tusen takk:) skal se ann om det blir verre eller om det ikke forandrer seg så får jeg se om jeg ringer jm:)

klem

Skrevet

Er også plaget med dette..

Nå mer enn før, og spesielt om natta når jeg skal ligge.

Vet at hodet til babyen har festet seg, så gudene vet hva det er ?

Er i uke 34.

Skrevet

Jeg hadde grusomme smerter i går (type STERKE menssmerter), leger var redd fødselen hadde begynt (uke 32), men etter noen timer på sykehuset viste det seg at Bitteliten har ligget på urinlederen min - urinen har ikke kommet seg fra nyrene til blæra og ut...

Kan være at barnet deres har ligget litt feil for dere, men har flyttet seg i tide før det ble for ille?? Når jeg lå på siden en times tid flyttet hun nemlig på seg, og da ble smertene borte.

For meg var det hvertfall nyresteinssmerter med en bebis istedenfor en stein... Hurra! ;P

Var veldig IKKE mentalt klar for at Bitteliten skulle komme i går, så det var lykke når det viste seg at problemet satt i nyrene. :)

Skrevet

Hodet hadde festet seg, det var de menssmertene jeg hadde kjent :0) hun mente at kanskje vi hadde rett ang. termin.. vi har mens-termin 22.mai. mens UL-terminen er 1.juni.

Skrevet

så spennende da:) kanskje det blir en 17. mai baby:)

er vell sikkert ikke det som er med meg, er bare i uke 29...:) men er litt bedre i dag og ungen er aktiv, så jeg er litt roligere nå:)

tusen takk for svaret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...