Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg har diagnosen habituell abort og er gravid for 9`ende gang uten noen fullgåtte svangerskap imellom. På fredag blir jeg 12 uker!!! og har ikke hatt en eneste blødning eller sterke smerter, noe som er et mirakel!!! :-)))) Jeg skal på ultralyd på torsdag for å se om det er liv i magen og jeg bæsjer nesten på meg av nervøsitet og litt glede :-/ Vi har fått så mange slag i trynet så jeg er forberedt på det verste, men samtidig så nekter jeg å tro at babyen ikke lever siden jeg ikke har blødd og ligget og kastet opp i 6 uker nå. Men noen ganger får man ingen forvarsler når det er Ma, og jeg er så ufattelig redd for at babyen er død. Er det noen som har efaringer der det har gått bra? eller der kroppen har "lurt" dere og babyen faktisk døde men dere selv ikke fikk noen tegn? Lykke til alle sammen:-)
Myra Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg krysser fingrene og håper alt går bra. Du trenger hvertfall ingen skrekkhistorier om alt som ikke har gått bra. Har bare erfaring med at alt har gått bra, til tross for mine bekymringer. Du får gi oss en oppdatering etter ultralyden.
AO3 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Stikker innom fra 2.tri, og vil bare ønske deg masse lykke til - og velkommen inn til oss på fredag! Jeg skjønner veldig godt at du er bekymret, men jeg kan ikke si noe annet enn at nå er det forhåpentligvis endelig din tur?!
Nim83 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Dette har jeg ingen erfaring med, for jeg eer selv gravid for første gang.. Jeg blir litt flau over meg selv når jeg klager over at jeg er såå bekymret... Jeg skjønner nesten ikke hvordan du holder ut... Du må være utrolig sterk og flink;-) Jeg ønsker deg virkelig masse lykke til på ferden videre.! Håper alt går bra for dere nå! ;-)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hei! :-) Er innom fra 3. trimester og ville bare ønske deg lykke til med UL :-) Sender over de beste ønsker! Klem, Ann.
Ellebettemor Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Ikke fokuser på negative historier. Forhåpentligvis får du bekreftelse på at alt er i orden på UL. Lykke til- Sender varme tanker og en klem din vei. Synes du er utrolig tøff!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 Tusen takk for kjempe fine svar!!! :-)) Jeg prøver å tenke at denne gangen er det våres tur ;-) men er vanskelig ja! Jeg skal rope ut til alle visst det hopper og spretter i magen på torsdag! ;-) Ha en skikkelig fin dag jenter!! :-)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 HEI.. Alt går nok bra for deg denne gangen:-) Jeg hadde en MA i 2005, jeg mistet symptomene sånn plutselig i 6 uke . Tenkte ikke noe på det siden jeg ikke hadde noen symptomer med de to andre, i 9 uke begynte jeg å blø veldig lite og det gikk over på ti min. Men begynte å blø igjen to dager etter, varte bare i noen min det å. Men jeg fikk time til UL, for å sjekke. Dessverre gikk det ikke bra, det hadde død i 6 uke. var samtidig som min datter brak lårbeinet, vet ikke om det hadde noe med det å gjøre. Men jeg ble gravid noen mnd etter, og nå har jeg ei jente på 20 mnd frisk som ei fisk:-) Men det går nok bra for deg denne gangen skal du se...
<3 mine søte små<3 Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Tror nok at allt vil gå bra!! du er hjertelig velkommen her til oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå