Gå til innhold

Noen som kan berolige meg? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har diagnosen habituell abort og er gravid for 9`ende gang uten noen fullgåtte svangerskap imellom. På fredag blir jeg 12 uker!!! og har ikke hatt en eneste blødning eller sterke smerter, noe som er et mirakel!!! :-)))) Jeg skal på ultralyd på torsdag for å se om det er liv i magen og jeg bæsjer nesten på meg av nervøsitet og litt glede :-/ Vi har fått så mange slag i trynet så jeg er forberedt på det verste, men samtidig så nekter jeg å tro at babyen ikke lever siden jeg ikke har blødd og ligget og kastet opp i 6 uker nå. Men noen ganger får man ingen forvarsler når det er Ma, og jeg er så ufattelig redd for at babyen er død.

Er det noen som har efaringer der det har gått bra? eller der kroppen har "lurt" dere og babyen faktisk døde men dere selv ikke fikk noen tegn?

Lykke til alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre hverken negativ eller positiv erfaring fra dette, men alt du forteller høres jo positivt ut :-)

Krysser fingrene for deg og ønsker masse lykke til på torsdag :-)

Skrevet

Tusen hjertlig takk for svar :-)) Jeg håper så inderlig at vi endelig har klart det!! :-)

Skrevet

Er første gangen jeg er gravid, så heller ikke jeg har noe "svar" eller erfaringer å dele, men, jeg krysser fingrene for dere! Og som hun over her skriver så høres jo alt du skriver positivt ut.

Ønsker dere masse lykke til og sender dere smil og gode tanker :)

Skrevet

Jeg har heller ikke erfaring fra dette, men krysser fingrene. Trodde egentlig atkvalme og oppkast var et veldig bra tegn, så jeg håper..!

Klem

Skrevet

Hei. Jeg er utredet for habituell abort, med "bare" 5 aborter bak meg.

Hver gang tidligere har jeg småblødd og hatt smerter. En av abortene var en ma. Da ble symtomene borte i løpet av kort tid og jeg følte på meg samme dag som det antakeligvis skjedde, at noe var annerledes/galt.

Nå er jeg 17+4 og har begynt å kjenne liv:o)

Tror du kommer til å få en fantastisk torsdag ;o)

Skrevet

ååå så spennende! Jeg har også mistet fem ganger, 3 ma'er og 2 sa'er, Har vært ulik lengde når det har blitt oppdaget osv. Nå er jeg gravid for syvende gang og er i uke 32. Har akkurat kommet ned fra loftet igjen, hvor min 2 år gamle datter (som har lært å lurer oss trill rundt) ligger og vil absolutt ikke sove i kveld. Da jeg gikk gravid med henne, hadde jeg en helt annen følelse i kroppen.. Klarer ikke beskrive den følelsen. Den hadde jeg denne gangen også. Helt annerledes enn med de første 5 graviditetene. Selv om jeg blødde litt hele veien de tre første mnd sist, hadde jeg på en måte tro på det selv, at det kunne gå bra.

Svangerskapskvalme er en ekstra en god ting for oss som har opplevd slikt. Det skal jo være 1 godt tegn har jeg også hørt. Jeg var veldig lite plaget med det sist, men ønsket jo nesten alle plager velkommen en stund. hehe. Har du vært på ul før i dette svangerskapet?

Krysser alt jeg har for dere og håper at det virkelig er deres tur nå! Det har jeg tro på at det er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...