mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde siste menstrusjons første dag 9. april, gangen før det var første dag 3. mars. Planlegger nå en liten spire, men vet ikke når jeg har EL. Når har jeg antagelig EL, og når er det størst sjanse for befruktning?
Maine Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Din forrige syklus var på 37 dager (3 mars til 9 april). Man har el ca 14 dager før mensen. Dvs at du antakelig hadde el 26 mars. Hvis neste syklus er lik vil da ha el på dag 24 i syklusen, dvs ca 2 mai. Det er størts mulighet for befruktning dagene før el og frem til dagen etter el. Lurt å kjøpe en eggeløsningstest på apoteket eller på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå