Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?


mamman til snuppa+nurk i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste menstrusjons første dag 9. april, gangen før det var første dag 3. mars. Planlegger nå en liten spire, men vet ikke når jeg har EL. Når har jeg antagelig EL, og når er det størst sjanse for befruktning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din forrige syklus var på 37 dager (3 mars til 9 april). Man har el ca 14 dager før mensen. Dvs at du antakelig hadde el 26 mars. Hvis neste syklus er lik vil da ha el på dag 24 i syklusen, dvs ca 2 mai.

 

Det er størts mulighet for befruktning dagene før el og frem til dagen etter el. Lurt å kjøpe en eggeløsningstest på apoteket eller på nett.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...