annhelen Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Har IKM om en uke. er bli syk g har lyst på en Parcet og to. Det går vel fint?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei, ja det skulle vell gå bra..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ja, paracet går bra, men styr unna ibux:-)
Ellebettemor Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Paracet er en av få legemidler det går greit å bruke når man er gravid. Det er det eneste jeg bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå