Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei, hvor blir det av dere alle sammen? Dere må ikke forsvinne nå?!?!?!? Jeg som trives så godt her inne.. Og som synes jeg får så fine og reflekterte råd og diskusjoner rundt temaer som jeg er opptatt av.. Jeg vet at ikke alle er like interessert i det samme som meg, men det kan jeg ikke ta hensyn til hver gang jeg lurer på noe, eller grubler over noe. Men jeg får svar fra en rekke modne damer som bryr seg og som har erfaringer som kan bidra til å oppklare noen av mine mysterier.. Kom tilbake da jenter! Jeg trenger dere, og er sikker på at det er flere som meg..
iznogood Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 altså, jeg er jo her og har ikke tenkt meg noe sted. :-)
coscos Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg er også her, innimellom. Tydeligvis ikke inne nok til at jeg har fått med meg hvorfor en del er blitt borte. Men, vi kan jo fortsette å holde "linjene åpne", så kommer de kanskje tilbake igjen :-) Synes det er kjempeflott å ha et sted å diskutere livets små realiteter, og gleder og bekymringer som vi har i forbindelse med de små, som blir stadig større. Og, jeg synes det er bra å ha andre erfarne mammaer som kan gi meg råd og støtte, så håper det er flere som ønsker å være på nett.
Gummelillan Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg er her og forsøker å lese meg opp. Og har tenkt å skrive litt dypt, mye tull, men er veldig dårlig på mysteriet. Tror ikke akkurat all Gulltopplesingen i barndommen ga særlig resultater ;-) Men først må jeg da altså bare få med meg hva mine Frusterte venninner har på gang. Kommer plutselig tilbake!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Godt at noen av dere fortsatt blir her.. jeg vil også være med å fjase og tulle litt. Gummis, jeg har aldri blitt bestevenner med de frustrerte damene på TV, men jeg kjenner mange frustrerte fruer i levende live.. Gleder meg over alle som blir igjen her.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Noen ganger trenger man rett og slett bare litt pause...... Å leke her inne skal for meg være positivt og hyggelig, når det ikke føles sånn, trekker man seg bare stille og rolig tilbake:-) Og vips, så popper man frem igjen når det føles ok:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Hehe, men en ting er sikkert.......det er jaggu godt å ta seg en pause også:-) Mye annet fornuftig man får gjort. Og nå er jo utesesongen startet her i gården og da er vi ikke mye inne på kveldene lenger:-)
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jepp, nå starter utesesong og hageplanleggingen min for fullt! Jeg har hagebøkene på overtid fra biblioteket, og har masse planer for beplantning og gjerder og div. snekring og greier! Vil ha en varm og solfylt sommer i år! Vilvilvilvvilvilvilvvilvivlivlvilvilhadet!
allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Jeg er kanskje den men mest pauser..... Er her ikke så ofte, men av og til. Har iallefall ikke tenkt å forsvinne
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jeg er som ugresset... umulig å bli kvitt;=) Men du Reveenka.... en kjekkas på jobben fortalte meg at det var spådd den fineste sommer`n på 100 år!!!! E`kke det litt typisk når jeg har en heeeeel ferieuke opparbeidet??????
strikkballen Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Jeg er overhodet ikke oppdatert, og vet ingenting om hva denne "konflikten" eller hva det er dreier seg om. Men av de innleggene jeg leser av og til, ser jo dette fortsatt ut til å være en veldig hyggelig side, som de aller fleste har glede av, og hvor de aller fleste er hyggelige mot hverandre? Og så er det sikkert en og annen "slenger" eller et og annet innlegg som kan oppleves som mindre hyggelig - men sånn er vel livet "i virkeligheten" også? Sett litt sånn fra utsiden, så virker det jo veldig synd, og unødvendig, at mange som har det hyggelig sammen her inne skal forsvinne pga enkelt-innlegg som betyr lite i den store sammenhengen. Men - jeg kan selvfølgelig ha misforstått helt:-)
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Åjåj - da må vi prioritere plattingen til swimmingpoolen fra Toys'r'us fort, så vi kan utnytte hver eneste godværsdag. Planen er isolert lag som bassenget skal stå på, og slangesystem&pumpe for soloppvarming av vannet. Skal si fra til dere når temperaturen bikker 27 grader +! c",)
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Er bassenget stort nok for en hel Snulderfamilie og en hel Reveflokk??;=)
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Det betyr at når det bikker 27pluss... så må dere bare holde dere hjemme... for da kommer vi!!
Gummelillan Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Men jeg har det tydeligvis bare i kjeften... Ser at jeg jo lovet å komme tilbake i går kveld etter frustrerte. Men jeg sovna visst jeg ;-) Skummelt når gummismannen okuperer tv'n i stua. Da smyger jeg meg på loftet og sofaen der er farlig god da..... Har forsøkt å lese meg opp litt mer i dag, men er jo like trøtt i dag da, så nå tror jeg altså at jeg skal bare køye. Er helt utslitt av maratonløp fra danseoppvisning til teateroppvisning på skolen til eldstejenta. Egentlig veldig koselig, men med to slitne barnehageunger på slep, kjentes det ikke såååå behagelig ut... Ble reddet av en nabo med diger bollepose, men ;-))))
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 27 i vannet, altså c",) Men gjerne i luften også!
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Det hørtes veldig fornuftig ut å køye. Det tror jeg nesten jeg burde gjøre selv, nattesøvn er stadig mangelvare her i huset. Dagene er travle med små som skal hit og dit - men det er egentlig godt, for da betyr det at livet går som normalt. Vi kommer sikkert til å savne travelheta når vi blir gamle på årntli' ! c",)
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Eg har ikkje `forsvint` iallefall! -men er ikkje innom kvar dag. Prøver å unngå dataen når vi har slike nydelige dagar som vi har hatt no, og tek meg også berre pauser fra maskina av og til, men kjem alltid tilbake hit... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå